Bihulebetændelse under graviditet ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. februar 2016

Kløver

Jeg har i 2 af mine graviditeter kæmpet med slem kæbe/bihule betændelse, fik til sidst penicillin uden effekt, havde jeg ikke været gravid skulle jeg ha haft kraftig antibiotika. Var ved øre- næse- halslægen og få suget bihulerne, han rådede dog også til næsespray om natten selvom jeg var gravid, da det kun sætter sog lokalt og derfor ikke er skadeligt for baby. 

Jeg skyllede konstant med saltvand og brugte et næseskyllehorn og fik en ekstra kraftig næsespray ved lægen, med noget binyrebark hormon. Men var også sat mere til end normalt og havde svært ved at bekæmpe det.

Kan især anbefale næseskyllehornet  

god bedring 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2016

Anonym trådstarter

Årgangs Mor skriver:

Jeg har i 2 af mine graviditeter kæmpet med slem kæbe/bihule betændelse, fik til sidst penicillin uden effekt, havde jeg ikke været gravid skulle jeg ha haft kraftig antibiotika. Var ved øre- næse- halslægen og få suget bihulerne, han rådede dog også til næsespray om natten selvom jeg var gravid, da det kun sætter sog lokalt og derfor ikke er skadeligt for baby. 

Jeg skyllede konstant med saltvand og brugte et næseskyllehorn og fik en ekstra kraftig næsespray ved lægen, med noget binyrebark hormon. Men var også sat mere til end normalt og havde svært ved at bekæmpe det.

god bedring 

Mange tak 

jeg har været på apoteket og købe et næsehorn så må vi se om det har en effekt, har også købt de helt stærke halls bolcher og det løsner da lidt slim også kan jeg mærke 

Anmeld Citér

5. februar 2016

Anonym trådstarter

Årgangs Mor skriver:

god bedring 

Så har jeg lige prøvet det og det tog faktisk det tryk i min kæbe men den er så også kommet retur igen går nok lige lidt før det har den store effekt 

Anmeld Citér

6. februar 2016

Kløver

Anonym skriver:

Så har jeg lige prøvet det og det tog faktisk det tryk i min kæbe men den er så også kommet retur igen går nok lige lidt før det har den store effekt 

Jeg brugte det mange gange om dagen, men det hjælper og trækker betændelse og snot ud af bihulerne, så det ikke bliver værre  

Anmeld Citér

6. februar 2016

Anonym trådstarter

Årgangs Mor skriver:

Jeg brugte det mange gange om dagen, men det hjælper og trækker betændelse og snot ud af bihulerne, så det ikke bliver værre  

Har også brugt det mange gange nu  synes stadig det trykker i hele fjæset idag 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.