Hvid streg ? Positiv eller negativ graviditetstest

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.375 visninger
5 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
5. februar 2016

Anonym trådstarter

Er en streg en streg? Eller er den negativ hvis test feltet er lidt lyserødt,  med en tydelig hvid streg. Det er lidt svært at forklare. Men to en graviditetstest imorges, og der kom så den hvide streg med to lyserøde streger ved siden af. (Håber i forstår hvad jeg mener) hvis jeg er gravid vil jeg ikke være særlig langt henne. Men sidste uge fik jeg min menstration, men det var meget lidt jeg blødte. (Blødte faktisk kun da jeg var på toilettet og skulle tørre mig) og det var ikke frisk blod men meget mørkt i det. Så tænker om det måske kan være lige efter befrugningen er sket ? Håber i forstår hvad jeg mener og kan hjælpe. Hilsen den forvirrede ��

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2016

Anonym trådstarter

Slet ingen der kan hjælpe hvad den hvide streg betyder?  (Lidt svært at se på billedet) 

Anmeld Citér

5. februar 2016

SandraXOXO

Jeg tror du skal ta en ny test. Den der er negativ i mine øjne, det er bare lidt overskudsfarve. 

Anmeld Citér

5. februar 2016

alenemor42

Den hvide streg er den der skal tage imod farve hvis du er gravid og er bare lavet af andet materiale end det uden om.

Din test er negativ 

Anmeld Citér

5. februar 2016

Rockertand

Negativ, prøv igen.

Anmeld Citér

5. februar 2016

Anonym trådstarter

alenemor42 skriver:

Den hvide streg er den der skal tage imod farve hvis du er gravid og er bare lavet af andet materiale end det uden om.

Din test er negativ 

Okay tak for svar så bare der var en der havde skrevet i samme tråd, om de hvide streger. Og hun skrev til sidst at den var god nok, at hun var gravid.. Men må bare prøve at teste  igen om nogen dage  :-) 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.