Eksperthjælp: Gravid ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

595 visninger
0 svar
0 synes godt om
4. februar 2016

Lisbeth Jess

Hej Lisbeth.
Jeg har taget tre ''rigtige'' tests og 4 strips test.. De tre rigtige (dem med ''håndtag'') er tydeligt positive mens de 4 strips er svagt positiv.
Lægen siger jeg er gravid hvis testen siger det, men at jeg først kan få en tid hos hende om 3 uger.
Hun siger jeg er 7 fulde uger i dag, men købte en scanning inde i byen i går, og der sagde de at de ikke var 100 % på jeg var gravid: de kunne se en sort ''plet'' på scanningen, men de vidste ikke om det var en graviditetessæt eller hvad det var, men den var inde i livmoderen og mit slim var tykt sagde de. Jeg har fået afvide jeg har PCO så er møg hamrende nervøs for hvad der kan ske/sker..

Kan du hjælpe mig?
Er jeg gravid når testen siger det? jeg har ømme bryster, små smerter i og omkring maven, samt tydeligere blodåre på brysterne..

Lisbeths svar

Hej !

Når testene er positive , så er du gravid(jeg så dem i din tråd).

Forstår du bliver bekymret når scanningen igår ikke viste hvad du have håbet på. En graviditet 7 uger.

Måske er du ikke så langt henne

Det er længe at vente tre uger.Kan du mon ringe og  fremskynde ? Ellers må du have tålmodighed , samt  tro på de symptomer der er i din krop.

Håber det bedste  for dig.

Varme Hilsner

Lisbeth Jess

Lisbeth kan kontaktes til private sessioner i hjemmet.

Se Lisbeths hjemmeside: Dit-barn.dk

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.