Kvalme og træt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

221 visninger
4 svar
0 synes godt om
4. februar 2016

Anonym trådstarter

Er det normalt at have kvalme/hovedpine  igen i uge 32 jeg er bare hårdt ramt lige på vippen til at kaste op  de sidste par dage 

er også bare umenneskelig træt har svært ved vågne om morgen og føler nærmest jeg kan sove hele dagen, tager mine vitaminer og jern. 

Har også en del plukveer til aften.. Pyha synes det hele er hårdt nu! 

Er det normalt at have det sådan her nu? Eller burde jeg ringe til lægen/jordmoder imorgen ?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:

Er det normalt at have kvalme/hovedpine  igen i uge 32 jeg er bare hårdt ramt lige på vippen til at kaste op  de sidste par dage 

er også bare umenneskelig træt har svært ved vågne om morgen og føler nærmest jeg kan sove hele dagen, tager mine vitaminer og jern. 

Har også en del plukveer til aften.. Pyha synes det hele er hårdt nu! 

Er det normalt at have det sådan her nu? Eller burde jeg ringe til lægen/jordmoder imorgen ?

Kvalme og hovedpine kan være tegn på ssf. Ikke at det nødvendigvis er det, men det kan være det. Særligt hvis du har meget vand i kroppen/taget meget på i løbet af kort tid, og/eller flimmer for øjnene.

Jeg ville nok give lægen eller jdm et kald i morgen hvis jeg var dig. 

Anmeld Citér

4. februar 2016

Anonym trådstarter

MummiT skriver:

Kvalme og hovedpine kan være tegn på ssf. Ikke at det nødvendigvis er det, men det kan være det. Særligt hvis du har meget vand i kroppen/taget meget på i løbet af kort tid, og/eller flimmer for øjnene.

Jeg ville nok give lægen eller jdm et kald i morgen hvis jeg var dig. 

Okay, har næsten lige været til 3 lægeundersøgelse der var ikke noget men keg kontakter jordmoder imorgen, hvad gør man endelig min jordmoder har kun konsultation om tirsdagen ringer man så bare til den jordmoder der er der? 

Anmeld Citér

4. februar 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:

Okay, har næsten lige været til 3 lægeundersøgelse der var ikke noget men keg kontakter jordmoder imorgen, hvad gør man endelig min jordmoder har kun konsultation om tirsdagen ringer man så bare til den jordmoder der er der? 

Uha det ved jeg ikke. Jeg havde kendt jordemoder ordning, så der var kun 3 mulige jordmødre der tog telefonen når jeg ringede, uanset hvornår det var. Og det var også en af dem, og kun den samme (ingen jordemoder-skift), der var med ved min fødsel. Ellers så ring direkte til fødegangen. De kan helt sikkert hjælpe dig.

Anmeld Citér

4. februar 2016

Anonym trådstarter

MummiT skriver:

Uha det ved jeg ikke. Jeg havde kendt jordemoder ordning, så der var kun 3 mulige jordmødre der tog telefonen når jeg ringede, uanset hvornår det var. Og det var også en af dem, og kun den samme (ingen jordemoder-skift), der var med ved min fødsel. Ellers så ring direkte til fødegangen. De kan helt sikkert hjælpe dig.

Okay tak det vil jeg gøre  imorgen tidlig 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.