Uuuuh jeg bliver skør :-o

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.013 visninger
6 svar
8 synes godt om
4. februar 2016

Anonym trådstarter

Hoooold nu op, sådan noget flirt er svært! Jeg har skrevet med en mand i lidt tid, vi har mødtes, kysset, gramset og sagt utrolig mange søde ting til hinanden men derefter er det som om hans interesse er faldet. Hvilket er fair nok, men når jeg har spurgt direkte om vi skulle mødes fx, så svarer han "ja, måske vi kan finde en dag i næste uge" og når jeg så spørger om han har tid en af dagene når ugen er kommet, så svarer han ikke rigtigt. Så spurgte jeg direkte om jeg havde skræmt ham væk eller han havde fortrudt, men der svarede han "nej selvfølgelig ikke " men intet sker der. Vildt frustrerende, men gider heller ikke vær hende den needy der plager om at ses eller spørger til hans "følelser" når det vi har indtil videre er ret overfladisk :-S 

Han er bare så pivfræk at jeg har svært ved at lade det ligge 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2016

FruK

Læg ham lidt på is, så må han melde sig, hvis han er interesseret. 

Anmeld Citér

4. februar 2016

Anonym trådstarter

FruK skriver:

Læg ham lidt på is, så må han melde sig, hvis han er interesseret. 

Det tænker jeg også. Men uh det er svært! Og der er jo altid frygten for at han så faktisk ikke kommer ind i kampen 

Anmeld Citér

4. februar 2016

God-mor

Anonym skriver:

Hoooold nu op, sådan noget flirt er svært! Jeg har skrevet med en mand i lidt tid, vi har mødtes, kysset, gramset og sagt utrolig mange søde ting til hinanden men derefter er det som om hans interesse er faldet. Hvilket er fair nok, men når jeg har spurgt direkte om vi skulle mødes fx, så svarer han "ja, måske vi kan finde en dag i næste uge" og når jeg så spørger om han har tid en af dagene når ugen er kommet, så svarer han ikke rigtigt. Så spurgte jeg direkte om jeg havde skræmt ham væk eller han havde fortrudt, men der svarede han "nej selvfølgelig ikke " men intet sker der. Vildt frustrerende, men gider heller ikke vær hende den needy der plager om at ses eller spørger til hans "følelser" når det vi har indtil videre er ret overfladisk :-S 

Han er bare så pivfræk at jeg har svært ved at lade det ligge 

Ofte er det jo jagten der er sjov og interessant, og nu ved han at han har dig på krogen og så daler interessen. Jeg ville også lægge ham på is, så må han komme til dig hvis han er interesseret. Det gør dig også lidt mere spændende, hvis du ikke skriver/ringer ofte. Hvis han er interesseret nok så skal han nok komme til dig.     :-) 

Anmeld Citér

4. februar 2016

SandraXOXO

Orh det er det samme her. Vildt frusterende!  Bliver fandme skør af at han er så "cool" omkring det hele. 

Anmeld Citér

4. februar 2016

Anonym trådstarter

SandraXOXO skriver:

Orh det er det samme her. Vildt frusterende!  Bliver fandme skør af at han er så "cool" omkring det hele. 

Præcis! Det er jo vanvittigt! Og seriøst, da vi mødtes var han SÅ tændt, så det er da underligt hvis han ikk engang vil ses bare for sexen  kan også være at jeg overtænker ham helt vildt og han vitterligt bare ikke er ligeså desperat for at ses NU, som jeg er 

Anmeld Citér

5. februar 2016

Anonym trådstarter

SandraXOXO skriver:

ej, så skriver jeg kort til ham om han har lidt tid når han har fri. Det har han ikke (fair nok) og så skriver han men jeg lover vi snart finder en dag. Hmm. Men hvorfor melder han ikke noget ud så.. Mæææææænd!!  Nu lader jeg det ligge indtil han selv kommer på banen. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.