Hej piger - jeg er 39+5 i dag, og har dermed termin lørdag, skide spændende altså
Nå, men jeg vil egentlig høre jeres erfaringer omkring menstruationslignende smerter (evt i forbindelse med kraftigere plukkeveer) tæt ved terminen. Jeg har de her menslign smerter meget on/off, både i lænd og over skambenet - og har faktisk nok haft dem et godt stykke tid nu, måske omkring siden uge 36-37, men synes de tager til. Jeg er ikke som sådan utålmodig endnu, og er egentlig helt ok med at skulle gå over tid (hvilket jeg bestemt regner med som førstegangsfødende), men omvendt bliver jeg sgu også lettere irriteret på de der smerter! For de bider lidt, og nogle gange får jeg det sådan lidt... ARGH så tag dog for fanden FAT! Når I alligevel skal genere mig og gøre livet som højgravid surt og hårdt
Hvordan hang disse symptomer sammen med jeres fødsel? Kan jeg på trods af dem regne med at gå to uger over og blive igangsat medicinsk? Er med på at alle fødsler og kvinder er forskellige, men vil gerne høre jeres oplevelser alligevel
Anmeld
Citér