Hej er der nogen herinde der har erfaringer med ørelæge Steen telmer i Holbæk, vi har normalt en anden ørelæge der flere gange har lagt dræn på vores datter, og sidste vi var til tjek fik jeg hende til at tjekke om der evt var polypper og ganske rigtigt det var der, men hun ville ikke fjerne dem medmindre hun skulle have dræn i igen da man ikke lagde børn i narkose mere bare for polypper da polypperne jo bare kommer igen. Så ja det svar måtte jeg jo affinde mig med. Idag beder jeg om en samtale i børnehaven da jeg synes min datters sprog er generet af polypperne hendes udtale er som om hun har hovedet fuld af snot hvilket hun jo altid har, hun er 4 år, og da jeg nævner det for børnehaven giver de mig faktisk ret i at det lyder sådan, de havde ikke selv tænkt over at det kunne være grunden men da jeg nævner det kan de tydeligt bemærke de samme ting. Og de sagde jeg skulle prøve at ringe til en anden ørelæge og det har jeg hermed gjort og har fået en tid hos Steen telmer om halvanden uge, så hva er han for en gut og er han god til børn.
Anmeld
Citér