Ægløsning / tegn på graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

629 visninger
0 svar
0 synes godt om
4. februar 2016

Lospe

Håber der er nogle som vil bruge tid på at læse og måske hjælpe?

Så er vi også endleig kommet i gang med PB. Det er så spændende  Jeg kan se der er mange forumemner omkring ægløsning. Men bliver alligevel nød til at skrive. Jeg er meget i tvivl og min krop sender mig mange signaler, men kan ikke rigtig tyde dem! 

Efter jeg stoppede med p-piller fik jeg min pauseblødning som sædvanlig. Derefter gik der 37 dage før jeg fik min menstruation igen. Ca på dag 27 fik jeg noget udflåd, som var meget geleagtigt, og der kom virkelig meget! Det føltes virkelig som om man havde tisset i bukserne . Kan det være tegn på ægløsning?

Efterfølgende gik der så 28 dage i min cyklus og der kan jeg ikke helt huske om jeg lagde mærke til nogle specielle tegn. 

Nu er der gået 23 dage siden 1 mens. dag, og hvis man skal gå ud fra sidste cyklus så kommer mens. nok tirsdag d 9 februar. I denne periode har jeg så oplevet at på dag 17 havde jeg noget klistret udflåd, som jeg synes man kunne trække mellem fingrene og gik så ud fra at det var der jeg havde ægløsning. Så der var min kæreste og jeg meget sammen den weekend. Nu i dag på dag 23 oplever jeg en lidt større mængde udflåd, nærmest en gele-agtig klump, hvor jeg også synes man kan trække det mellem fingrene.. De sidste par dage har jeg haft meget kvalme og en mudren i underlivet. Kan det være tegn på ægløsning - igen? Eller måske tegn på at det kan være lykkedes? Kan jo ikke teste endnu, da jeg først forventer at få mens på tirsdag. 

Er lidt forvirret. Kan godt forstå hvis I også er. Men håber der er nogen som kan hjælpe? Eller dele ud af sine egne erfaringer

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.