Spørgsmål om bryster :P

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

397 visninger
6 svar
0 synes godt om
4. februar 2016

Anonym trådstarter

Jer der oplever ømme brystvorter op til/efter ægløsning. Har i oplevet at det forsvinder igen efter et par dage??? 

Jeg plejer altid at være øm indtil jeg får menstruation 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2016

Liv_86

Anonym skriver:

Jer der oplever ømme brystvorter op til/efter ægløsning. Har i oplevet at det forsvinder igen efter et par dage??? 

Jeg plejer altid at være øm indtil jeg får menstruation 

Mit plejer også at vare indtil mens. Eller det var de i hver fald i sidste cyklus, som også var den første uden p piller

Anmeld Citér

4. februar 2016

Anonym trådstarter

Liv_86 skriver:

Mit plejer også at vare indtil mens. Eller det var de i hver fald i sidste cyklus, som også var den første uden p piller

Meget mystisk så 

Anmeld Citér

4. februar 2016

Liv_86

Anonym skriver:

Meget mystisk så 

Ja. 

Men tænker at ved en graviditet ville de blive mere ømme med tiden og ikke mindre inden mens

Anmeld Citér

4. februar 2016

MinPrins

Jaa, jeg har det on and off.... jeg har lige haft ømme bryster i 3-4 dage og nu er det væk...

Anmeld Citér

4. februar 2016

Anonym trådstarter

MinPrins skriver:

Jaa, jeg har det on and off.... jeg har lige haft ømme bryster i 3-4 dage og nu er det væk...

Det er virkelig mærkeligt. Det er første gang i de 2 år vi har forsøgt at det er sket 

Anmeld Citér

4. februar 2016

Anonym trådstarter

Liv_86 skriver:

Ja. 

Men tænker at ved en graviditet ville de blive mere ømme med tiden og ikke mindre inden mens

Jeg tror heller ikke jeg er gravid.... Det er ikke derfor jeg spørg, jeg har jo kun lige haft æl så uanset hvad er det for tidligt at sige.. Jeg undrer mig bare... 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.