Er jeg gravid ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

399 visninger
4 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
4. februar 2016

xxemmaxx

Jeg ved altså ikke lige helt hvad jeg skal tro..

De store tests (altså dem med ''håndtag'') blev taget i tirsdags samt onsdags, hvor de små strips blev taget i går og i dag. Jeg er skide bange for at der ikke er noget.. hvad mener i?
Lægen havde ikke lige tid til mig i går da jeg kom derned, og lavede en ny tid til mig om 3 uger. Jeg har PCO så er møg hamrende bange for noget skal ske undervejs, eller det slet ikke er rigtig positiv..

Hvad mener i?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2016

Mo9ca

xxemmaxx skriver:

Jeg ved altså ikke lige helt hvad jeg skal tro..

De store tests (altså dem med ''håndtag'') blev taget i tirsdags samt onsdags, hvor de små strips blev taget i går og i dag. Jeg er skide bange for at der ikke er noget.. hvad mener i?
Lægen havde ikke lige tid til mig i går da jeg kom derned, og lavede en ny tid til mig om 3 uger. Jeg har PCO så er møg hamrende bange for noget skal ske undervejs, eller det slet ikke er rigtig positiv..

Hvad mener i?

Altså dem med håndtag er da så positive som de kan blive. Ved du hvor langt du er henne?

Stort tillykke med den lille spire

Mvh. M

Anmeld Citér

4. februar 2016

Liv_86

De er positive. Tillykke

Anmeld Citér

4. februar 2016

xxemmaxx

Mor8320 skriver:

Altså dem med håndtag er da så positive som de kan blive. Ved du hvor langt du er henne?

Stort tillykke med den lille spire

Mvh. M

Tak ! <3
Altså min læge sagde 6+6 i går, så det må være 7+0 i dag,

men de tosser jeg var til scanning hos, sagde at jeg måske kun var 3-4 uger henne, pgr. min PCO.. Så jeg ved det faktisk ikke, og det er også derfor jeg er lidt ked af at min læge ikke har henvist mig til hopsitalet eller sådan noget, for at finde ud af mere..

Anmeld Citér

4. februar 2016

Mo9ca

xxemmaxx skriver:

Tak ! <3
Altså min læge sagde 6+6 i går, så det må være 7+0 i dag,

men de tosser jeg var til scanning hos, sagde at jeg måske kun var 3-4 uger henne, pgr. min PCO.. Så jeg ved det faktisk ikke, og det er også derfor jeg er lidt ked af at min læge ikke har henvist mig til hopsitalet eller sådan noget, for at finde ud af mere..

Det kan jeg godt forstå. Nu har jeg selv et familiemedlem der er praktiserende læge, og vi har snakket om det med når patienterne spontant har brug for at blive tilset. Jeg havde det på samme måde da jeg fandt ud af at jeg var gravid. Jeg kunne bare ikke komme til før om torsdagen og det var der 6 dage til på det tidspunkt. Jeg har ikke selv PCO men jeg havde andre grunde til at være nervøs for det lille liv.

Fingre for at alt er som det skal være når du kommer til. Pøj pøj med det.

Mvh. M

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.