Molly90 skriver:
Har lige været til den 3 og sidste legebesøg heldigvis!
Jeg ved ikke hvordan jeg skal gribe det an.
For det første er det ikke engang min læge jeg kommer ind til men hans assistent er det normalt ? Føler mig slet ikke sikker på hende .grunden til det er et par ting blandt andet hun ikke vil lytte til hjertelyd, hun spurgte til hvordan jeg havde det og sagde jeg bar utrolig træt og havde hovedpine hverdag og det sagde hun bare at det var normalt, hun vejet mig og målte mit Symfyse mål og tog mit blodtryk og så var det bare farvelag Hej fik ikke engang svar på min urin prøve, hun havde ikke engang tid til snakke med mig om tingene
sidder og overvejer om jeg skal kontakte min jordmoder istedet for, hvad havde i gjort ? Eller er det bare mig som er hysterisk lige nu 
Lægetjek under graviditeter er vel at regne for ret ukomplicerede rutineopgaver, som sagtens kan varetages af en "assistent" - jeg går ud fra, det er en sygeplejerske? Hvis hun finder noget usædvanligt, kan hun jo tilkalde lægen.
Jeg vil mene, at træthed og hovedpine er almindelige graviditetsgener. Urinprøven hører du nok kun til, hvis den viser noget usædvanligt.
Jeg ville slå koldt vand i blodet og kun kontakte JM, hvis noget bekymrede mig voldsomt. Det kan jeg ikke umiddelbart se grund til ud fra dit indlæg. Hvad er det, du frygter, og hvad ville du gerne have, hun skulle have talt med dig om?
Anmeld
Citér