Har simpelthen SÅ ondt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

484 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
3. februar 2016

Krydserfingre

Jeg har SÅ ondt i lænden/mest ballerne, det gør simpelthen sindssygt ondt. Det er hver aften og det bliver værre og værre. Jeg studerer så det er ikke fordi jeg har et belastende job. Jeg går dog meget - langt - med min hund, ca 2 timer hver dag minimum. Og de sidste par dage har simpelthen været forfærdelige når jeg går tur. Kan næsten græde så ondt det gør. Og jeg vågner om natten når jeg bevæger mig. Hvad skal jeg gøre? �� er så bekymret for at lægen "bare" vil sige at så må jeg lade vær med at gå med hunden, men det kan jeg ikke. Bliver helt ked af det ved tanken og min kæreste forstår mig ikke ��

Jeg er 18+0 i morgen. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2016

Mullesmith

Krydserfingre skriver:

Jeg har SÅ ondt i lænden/mest ballerne, det gør simpelthen sindssygt ondt. Det er hver aften og det bliver værre og værre. Jeg studerer så det er ikke fordi jeg har et belastende job. Jeg går dog meget - langt - med min hund, ca 2 timer hver dag minimum. Og de sidste par dage har simpelthen været forfærdelige når jeg går tur. Kan næsten græde så ondt det gør. Og jeg vågner om natten når jeg bevæger mig. Hvad skal jeg gøre? �� er så bekymret for at lægen "bare" vil sige at så må jeg lade vær med at gå med hunden, men det kan jeg ikke. Bliver helt ked af det ved tanken og min kæreste forstår mig ikke ��

Jeg er 18+0 i morgen. 

Jeg døjer selv rigtig meget med lændesmerter, hoftesmerter og symfysesmerter (bækkensmerter) jeg har vraltet siden uge 25. Der er ikke noget at gøre end at vente på at føde og hvis der er noget der gør for ondt så lad være med at gøre det. Jeg kan ikke engang tage en tur i Bilka mere evt. Da jeg skal sidde ned ret tit. Jeg sidder ned i køkkenet og laver mad, rengørring er en Marathon men jeg tvinger mig selv igennem det, det tager bare flere dage nu, fremfor et par timer! Kan ikke sige andet end at du må droppe gåturene eller luge skære lidt ned på dem om ikke andet. Det gør mere skade end gavn på dit bækken.

Anmeld Citér

3. februar 2016

Krydserfingre

Mullesmith skriver:

Jeg døjer selv rigtig meget med lændesmerter, hoftesmerter og symfysesmerter (bækkensmerter) jeg har vraltet siden uge 25. Der er ikke noget at gøre end at vente på at føde og hvis der er noget der gør for ondt så lad være med at gøre det. Jeg kan ikke engang tage en tur i Bilka mere evt. Da jeg skal sidde ned ret tit. Jeg sidder ned i køkkenet og laver mad, rengørring er en Marathon men jeg tvinger mig selv igennem det, det tager bare flere dage nu, fremfor et par timer! Kan ikke sige andet end at du må droppe gåturene eller luge skære lidt ned på dem om ikke andet. Det gør mere skade end gavn på dit bækken.

Ja du har ret. Det er bare enormt svært at acceptere og føler mig som en overdrevet dårlig hunde ejer hvis jeg ikke får gået ordentligt med ham - ved godt han ikke behøver 2 timer men stadig. Jeg kan jo godt selv lide det årh synes bare det er lige lovlig tidligt at have så ondt! 

Hvordan laver du mad med en stol? For jeh får også rigtig ondt når jeg laver mad. 

Anmeld Citér

3. februar 2016

Mullesmith

Krydserfingre skriver:

Ja du har ret. Det er bare enormt svært at acceptere og føler mig som en overdrevet dårlig hunde ejer hvis jeg ikke får gået ordentligt med ham - ved godt han ikke behøver 2 timer men stadig. Jeg kan jo godt selv lide det årh synes bare det er lige lovlig tidligt at have så ondt! 

Hvordan laver du mad med en stol? For jeh får også rigtig ondt når jeg laver mad. 

Ja jeg kender følelsen, jeg har også vildt svært ved at acceptere at jeg ikke kan være særlig aktiv. Men jeg er nødt til at sidde ned eller ligge meget af dagen. Du skal heller ikke holde op med at gå ture, bare fortsæt så længe du kan. Jeg blev sygemeldt i uge 12 fordi jeg ikke kunne klare mit fysiske job som pædagog hos voksne handicappede. Det gør bare virkelig ondt, jeg får også lyst til at tude når jeg skal vende mig i sengen eksempelvis, men man må bare kæmpe sig igennem og holde ud og så acceptere at man bare ikke kan det samme som før, men at det hele nok skal blive godt igen efter fødsel, måske går der nogle måneder inden det er helt godt igen. Jeg Harvard en stol ved køkkenbordet så sidder jeg ned og snitter grøntsager, smører madpakker til ungerne, røre fars eller bager eller hvad jeg nu skal lave. Jeg er nødt til at sidde ned, får rigtig ondt i lænden når jeg står op i længere tid, bliver svimmel og får rigtig mange plukveer der tager pusten fra mig. Men det går så godt som det nu kan. Du er bare nødt til at lytte til din krop og gør det ondt så skal du tage det lidt med ro. 

Anmeld Citér

3. februar 2016

k&k&k&k

Krydserfingre skriver:

Jeg er 18+0 i morgen. 

Jeg led af virkelige slemme bækken/symfyse og iskasnerve smerter gemmen HELE min 3 graviditet! Jeg ved det lyder mærkeligt, men en af de første symptomer var faktisk bækkensmerter 

fra ca. Uge 15 kunne jeg kun ligge på ryggen og det gik så ud over lænden og ballerne, det var frygteligt! Dag ind og dag ud i smerter, og intet hjalp! Prøvede alt, deriblandt akupunktur og fysioterapeut! INTET HJALP, Desværre! 

De sidste 10 uger havde jeg ondt når jeg sad og skulle spise mad ved bordet! Jeg var grædefærdig og endte med at blive sat i gang 38+0 pga den psykiske belastning smerter og søvnmangel gav! 

Og desværre er smerterne der til dels endnu her 7 mdr efter jeg har født 

Jeg kan ikke give dig nogle gode råd, for alt det jeg forsøgte mig med virkede ikke, men jeg vil gi dig et kram, hvis din kæreste ikke forstår dig er vi nogle herinde der gør! og ønske det bedste for dig 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.