Har simpelthen SÅ ondt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

484 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
3. februar 2016

Krydserfingre

Jeg har SÅ ondt i lænden/mest ballerne, det gør simpelthen sindssygt ondt. Det er hver aften og det bliver værre og værre. Jeg studerer så det er ikke fordi jeg har et belastende job. Jeg går dog meget - langt - med min hund, ca 2 timer hver dag minimum. Og de sidste par dage har simpelthen været forfærdelige når jeg går tur. Kan næsten græde så ondt det gør. Og jeg vågner om natten når jeg bevæger mig. Hvad skal jeg gøre? �� er så bekymret for at lægen "bare" vil sige at så må jeg lade vær med at gå med hunden, men det kan jeg ikke. Bliver helt ked af det ved tanken og min kæreste forstår mig ikke ��

Jeg er 18+0 i morgen. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2016

Mullesmith

Krydserfingre skriver:

Jeg har SÅ ondt i lænden/mest ballerne, det gør simpelthen sindssygt ondt. Det er hver aften og det bliver værre og værre. Jeg studerer så det er ikke fordi jeg har et belastende job. Jeg går dog meget - langt - med min hund, ca 2 timer hver dag minimum. Og de sidste par dage har simpelthen været forfærdelige når jeg går tur. Kan næsten græde så ondt det gør. Og jeg vågner om natten når jeg bevæger mig. Hvad skal jeg gøre? �� er så bekymret for at lægen "bare" vil sige at så må jeg lade vær med at gå med hunden, men det kan jeg ikke. Bliver helt ked af det ved tanken og min kæreste forstår mig ikke ��

Jeg er 18+0 i morgen.