Ornani

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.195 visninger
13 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
3. februar 2016

Anonym trådstarter

Bare af ren nysgerrighed, hvor tit ornanere I?

Jeg kan selv gøre det flere gange i ugen, på trods af at jeg er i et forhold og får sex ofte. Det er bare ligesom om at det ikke er nok, måske fordi jeg aldrig opnår en orgasme med min kæreste. 

Men har tænkt at det på det sidste er blevet lidt overdrevet, da jeg gør det hver gang muligheden byder sig

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2016

Anonym

Anonym skriver:

Jeg kan selv gøre det flere gange i ugen, på trods af at jeg er i et forhold og får sex ofte. Det er bare ligesom om at det ikke er nok, måske fordi jeg aldrig opnår en orgasme med min kæreste. 

Men har tænkt at det på det sidste er blevet lidt overdrevet, da jeg gør det hver gang muligheden byder sig

Max 1 gang om ugen. 

Ofte går der flere uger imellem, det svinger meget. 

Anmeld Citér

3. februar 2016

Anonym

Flere gange om ugen her 

Min kæreste er meget imod jeg selv gør det, men jeg har et større sex-behov end han har  

Anmeld Citér

3. februar 2016

Anonym

Aldrig 

Anmeld Citér

3. februar 2016

Anonym

nok en 5-6 gang om ugen, det er meget i perioder og jeg er også i fast forhold med en fantastisk mand der i den grad tilfredsstiller mig

Anmeld Citér

3. februar 2016

Anonym trådstarter

Okay jeg kan høre at jeg ikke er den eneste der onanere meget

Der er selvfølgelig perioder hvor jeg ikke gør det så meget. 

Rart lige at høre fra andre også

Anmeld Citér

3. februar 2016

Anonym

Aldrig 

Anmeld Citér

3. februar 2016

SandraXOXO

Ofte  får måske sex en gang hver uge/ hver anden uge og der blir ikke rigtig prioteret at jeg også gerne vil komme  sååå må man jo selv. Jeg er faktisk ikk engang flov. Det er glimrende afstressning 

Anmeld Citér

3. februar 2016

Anonym

Anonym skriver:

Aldrig  Eller det passer ikke helt, måske 2 gange om året. Har ikke behov for det, men jeg opnår også næsten altid orgasme ved sex men min mand. 

Anmeld Citér

3. februar 2016

Anonym

Det varierer.. Nogle gange hver anden uge, andre gange flere gange om ugen.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.