Moderkageløsning - smerter og blødning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

856 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
3. februar 2016

Anonym trådstarter

Hej er der nogle herinde som vil fortælle hvordan de opdagede at de havde Moderkageløsning? Tænker på hvor mange smerter de havde, om de oplevede spænding omkring livmoderen og blødning?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2016

181084

Profilbillede for 181084
Lykkelig
Anonym skriver:

Hej er der nogle herinde som vil fortælle hvordan de opdagede at de havde Moderkageløsning? Tænker på hvor mange smerter de havde, om de oplevede spænding omkring livmoderen og blødning?

Hos mig var det smerter med korte mellemrum, lidt ligesom veer, og de gjorder så ondt at jeg ringede til sygehuset for at hører hvad jeg måtte tage af smertestillende, og de bad mig så komme ind til tjek, og der fandt de ud af at det var moderkageløsning, og at jeg faktisk havde veer, så fik kejsersnit dagen efter...

Anmeld Citér

3. februar 2016

Mom2Two

Jeg havde absolut ingen smerter, men jeg styrtblødte... Fik akut kejsersnit ret hurtigt efter jeg kom ind på hospitalet...

Anmeld Citér

3. februar 2016

Anonym trådstarter

181084 skriver:

Hos mig var det smerter med korte mellemrum, lidt ligesom veer, og de gjorder så ondt at jeg ringede til sygehuset for at hører hvad jeg måtte tage af smertestillende, og de bad mig så komme ind til tjek, og der fandt de ud af at det var moderkageløsning, og at jeg faktisk havde veer, så fik kejsersnit dagen efter...

Okay det er nok individuelt hvilke symptomer man oplever. Har nemlig læst at man typisk har konstante smerter

Anmeld Citér

3. februar 2016

Mami

som om nogen forsøgte at hive min livmoder ud hver gang jeg havde en ve, og ellers konstant smerte og ømhed i højre side og en masse blod.. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.