Billeder Af Min Lille Familie Og Lidt Om Hvordan Det Går.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

299 visninger
5 svar
0 synes godt om
23. september 2009

Nanna1985

Hej Piger  

Ja det er ikk meget tid, man har til at sidde på nettet  Dagene flyver bare afsted og man kan næsten ikk følge med

Mercedes er 4 uger i morgen De 4 uger er bare fløjet afsted..

Det var en hård start vi fik, hvor jeg måtte flytte ud til min mor, da Fia og Morten havde fået halsbetændelse
Det kom de over og vi kom hjem igen og kunne rigtig begynde at hygge alle 4 sammen  Mercedes havde skrige ture hver nat de første 14 dage, det var lidt hårdt og det skulle man lige vænne sig til.. Hun er ellers dejlig nem nu, bare en værre puttemus, som gerne vil hænge på mor hele tiden 

Fia har virkelig taget det så FLOT og jeg er mega STOLT af hende.. Hun er så glad for hendes lillesøster og vil så gerne holde, kysse og give Mercedes sutteflaske  det varmer bare så meget ens hjerte og se mine to smukke prinsesse piger sammen

Fia skal starte i børnehave her D. 1 November, så det bliver rigtig spændende  Hun går deroppe i vuggestue, så hun kender dem alle sammen, men er da spændt på hvad, hun siger til at skal over til de store på den anden stue.. Håber det hele kommer til at gå nemt

Her er lidt billeder
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2009

Ox.

Kan godt forstå du er stolt af dine yndige piger!!
Og vidunderlige billeder!

- Sussie & Lilje (6 uger)

Anmeld

23. september 2009

Cris

Dejligt, at I er ved at finde en rytme! Jeg er også ski** bange nu! Tiden nærmere sig og jeg skal snart passe på en nyfødt og et lille barn... Puha! Jeg håber, at det ikke tager for lang tid, indtil vi også finder en god rytme!

Anmeld

23. september 2009

Bondepigen

Hvor er de dejlige! Kan godt forstå du er stolt!!!

Anmeld

24. september 2009

Nanna1985

Synes hurtigt man finder en rytme med to børn.. Det er bare ikk så nemt, når den store er syg og man skal være alene med begge piger.. Den store vil jo gerne have sin mor for sig selv, så det er lidt svært lige PT..

Den store er nemlig syg igen

Anmeld

24. september 2009

Mira0911

Dejligt at høre det går godt.... Skønne billeder... :O) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.