Sex efter at have født??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.003 visninger
6 svar
0 synes godt om
3. februar 2016

Denførste

Hej tøser ��

Er der nogen som ved eller hvornår havde i først sex efter i havde født? 

Jeg og min kæreste går nærmest bare rundt og venter... Hehe vi tier hinanden op konstant��❤️ 

Fødte for 3 uger siden, og fik syet 3 sting, ellersikke andet der nede�� 

Knus en trængende nybagt mor

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2016

Newsence

vi havde sex efter de 8 uger var gået. 

Det var en anbefaling fra sygehuset da jeg også blev syet og der er større infektionsfare. Men jeg havde også ondt i alle 8 uger og blev syet en hel del og havde flere skader. 

HVIS man vil dyrke sex er det yderst vigtigt at i begge er ekstra rene og bruger kondom uden hverken farve, smag eller ligne.  Og så skulle det vare "rolig " sex. for stået på den måde at manden skal være rolig når han trænger ind og lige i starten så du kan mærke efter om noget føles forkert eller gør ondt.. Det var hvad vi fik af vide af jordmoderen.

Det sidste tænker jeg i godt kan gøre da du trods alt har en sår. Men ellers så få en tid hos din egen læge. Så kan han/hun jo lige kigge på hvordan det er helet.

Anmeld Citér

3. februar 2016

lillespir26

Denførste skriver:

Hej tøser ��

Jeg og min kæreste går nærmest bare rundt og venter... Hehe vi tier hinanden op konstant��❤️ 

Jeg fik pks og vi ventede 6 uger men de siger det er bedst at venter til din 8 ugers undersøgelse ligesom man ikke må gå i svømmehallen før de 8 ugersundersøgelse 

Anmeld Citér

3. februar 2016

Marts<3

Efter 16 dage.... 

Det er jo ikke det mest fantastiske sex første gang efter en fødsel... Stille og roligt med kondom prøvede vi os frem... Var holdt op med at bløde og var ikke øm mere...

De fleste venter til efter 8 ugers undersøgelsen, hvor lægen siger alt vel... Men altså... Har man lyst og fysisk føler sig klar, så må man bare stille og roligt i gang:-) 

Anmeld Citér

3. februar 2016

lineog4

Ej kan altså ikke huske det præcis men ved man skal vente til barselsflåden er stoppet da det er flåd fra et sår i livmoderen og der derfor kan gå infektion i det, men med kondom er det vel ligegyldigt. 

Ved jeg den ene gang (men der havde vi jo så heller ikke en baby der tog vores tid) havde sex omkring 14 dage efter fødslen (barselsflåden stoppede nærmest med et trylleslag inden der var gået en uge).

Anmeld Citér

3. februar 2016

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Hej tøser ��

Vi havde sex 14 dage efter. Men jeg blev hverken syet eller noget. Det har nok også noget at sige 

men for at gå i detaljer ... Så føltes det underligt og som om "den sov" altså lidt følelsesløs eller hvordan jeg nu lige skal forklare det

så set tilbage, ville jeg hellere have ventet nogle uger mere, for der føltes det som inden

det var selvfølgelig med kondom 

Anmeld Citér

3. februar 2016

AnonymMor

Denførste skriver:

Hej tøser ��

Når i har lyst og det ikke gør ondt så kan i vel bare gå i krig  (forsigtigt selvfølgelig) bare i husker kondom indtil efter 8 ugers undersøgelsen for at undgå infektion.. 

Vi havde sex efter 18 dage og jeg blev syet 3 steder (små rifter) 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.