Afføring ændret sig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.132 visninger
2 svar
0 synes godt om
3. februar 2016

Anonym trådstarter

Hej 

Jeg er gravid i uge 24.

Den sidste uge har min afføring ændret sig. Beklager det kommende for de sarte.

Det starter med at jeg får ondt i maven som ved diarre. Ikke andet end det. Det gør lidt ondt når jeg så sidder på toilettet præcis som ved diarre. Bagefter har jeg ikke ondt mere. Det kommer som regel 2 timer efter jeg har spist. Selve afføringen er sådan army mørkegrøn.

Er det noget jeg bør være bekymret over? Eller er det helt normalt..

Jeg har selvfølgelig googlet og her finder jeg desværre ikke rigtig svar. Min læge kan jeg ikke komme i kontakt med og 1813 har over en times ventetid. Så tænker jeg lige ville høre nogle af jer erfarne om det er noget I har oplevet?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2016

Chellie

Anonym skriver:

Hej 

Jeg er gravid i uge 24.

Den sidste uge har min afføring ændret sig. Beklager det kommende for de sarte.

Det starter med at jeg får ondt i maven som ved diarre. Ikke andet end det. Det gør lidt ondt når jeg så sidder på toilettet præcis som ved diarre. Bagefter har jeg ikke ondt mere. Det kommer som regel 2 timer efter jeg har spist. Selve afføringen er sådan army mørkegrøn.

Er det noget jeg bør være bekymret over? Eller er det helt normalt..

Jeg har selvfølgelig googlet og her finder jeg desværre ikke rigtig svar. Min læge kan jeg ikke komme i kontakt med og 1813 har over en times ventetid. Så tænker jeg lige ville høre nogle af jer erfarne om det er noget I har oplevet?

Den grønne farve kan være hvis du har ændret dit indtag af jern, eller hvis du har fået ekstra mange grøntsager  Generelt er fordøjelsen jo lidt presset når man er gravid, så både forstoppelse og diarré er helt normalt.. 

Anmeld Citér

3. februar 2016

Sedigfor

Min afføring og urin blev meget grønt fra uge 20 til jeg havde født, der var ingenting men er du bange så tag et smut til lægen (:

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.