babybule muligt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: baby bule muligti 8+0!?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

598 visninger
6 svar
2 synes godt om
3. februar 2016

Anonym trådstarter

Jeg er idag omkring 8+0 og er en tynd kvinde med taljemål på 63 og hoftemål (mellem navle og skamben) på 67.

Har på en anden side spurgt om det var muligt at man kunne se det på maven allerede hvor jeg så derefter følte at folk blev sure og nedgjorde mig da baby kun er 1,6 cm ca og jo "umuligt kunne ses endnu" og det jo kun var fordi jeg var oppustet/forstoppet.

Min hoftemål er nu 72 og er meget stram over skambenet og buler altså lidt ud. Maven er IKKE flad mere.

Jeg får noget længe fået noget pulver mod forstoppelse og ved derfor at jeg hverken er forstoppet eller oppustet?

Ved ikke hvad jeg skal tænke mere.. er det virkeligt umuligt!?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2016

Krydserfingre

Altså jeg tænker det er umuligt at det er din baby og din livmoder man kan se - men når det så er sagt så ER man meget oppustet og jeg kunne ikke engang selv passe mine normale bukser da jeg var 8 uger henne. Jeg er 18 uger henne i morgen og det er først nu jeg officielt ikke kan skjule det mere. 

Anmeld Citér

3. februar 2016

firstimemom

Jeg ville sige nej, det er ikke en babybule Man kan ikke se babyen/livmoderen bule ud så tidligt i forløbet. Dog kan man sagtens være så oppustet, at man ikke kan passe bukserne mere og det ligner babybule. Jeg hoppede i ventetøj allerede i 9. uge. 

Anmeld Citér

3. februar 2016

Anonymor

Anonym skriver:

Jeg er idag omkring 8+0 og er en tynd kvinde med taljemål på 63 og hoftemål (mellem navle og skamben) på 67.

Har på en anden side spurgt om det var muligt at man kunne se det på maven allerede hvor jeg så derefter følte at folk blev sure og nedgjorde mig da baby kun er 1,6 cm ca og jo "umuligt kunne ses endnu" og det jo kun var fordi jeg var oppustet/forstoppet.

Min hoftemål er nu 72 og er meget stram over skambenet og buler altså lidt ud. Maven er IKKE flad mere.

Jeg får noget længe fået noget pulver mod forstoppelse og ved derfor at jeg hverken er forstoppet eller oppustet?

Altså din livmoder er jo ikke vokset ret meget endnu. Her er et billede fra når du er 4 uger længere henne, så du kan næsten se, at på nuværende tidspunkt fylder både baby og livmoder meget lidt. Men det er meget normalt at være så oppustet, at man ser gravid ud, selvom man ikke nødvendigvis føler det er luft

http://min-mave.dk/gfx/13uge.jpg

Anmeld Citér

3. februar 2016

Rtjm05

Anonym skriver:

Jeg kunne også mærke mine bukser stramme omkring uge 8, det var især om aftenen, men jeg tror nu ikke det er baby, det er nok mere fordi du bliver oppustet....Det er min 2. Graviditet, i første var der ingenting før uge 20......

Anmeld Citér

3. februar 2016

ErDuHerIkkeSnart

Nej, det er ikke baby du kan se endnu. Men derfor kan det jo sagtens være alt muligt andet. Det er vel - forstå mig ret - også lidt ligemeget hvad der er?

Det er helt normalt at kroppen forandrer sig på alle mulige leder og kanten. Pak målebånd og pulver væk og nyd turen 

Anmeld Citér

3. februar 2016

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Anonym skriver:

I uge 8/9 er livmoderen end ikke vokset over skambenet endnu. 

Men kroppen gør klar og du kan sagtens være oppustet selvom du indtager afføringsmiddel. 

Men derfor er det jo også grundet graviditet, eller i hvert fald et følge heraf. 

Tillykke med graviditeten

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.