Normalt udflåd? ( billede)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12.803 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
3. februar 2016

Anonym trådstarter

Hej piger. Jeg døjer med rigtig meget udflåd. Både vandigt og lidt tykkere. Jeg vedhæfter et billede fordi jeg vil høre om farven er normal? På papir/ underbukserne ser det grønt/ gult ud hvorimod det ser Hvidt ud væk fra papir. Jeg er gravid i uge 32 og lidt opmærksom på mit underliv da jeg havde en mindre blødning for en uges tid siden som jeg aldrig fandt en forklaring på.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2016

Anonym trådstarter

Forresten er det her ikke meget udflåd i forhold til andre dage, farven er dog den samme.. De sidste par dage er der kommet 3-4 cm lange stykker slim ud som dog er smalle 

Anmeld Citér

3. februar 2016

firstimemom

Jeg tror, at det svinger rigtig meget under en graviditet, hvordan udflåd ser ud. Jeg har dage, hvor jeg er i tvivl om det er vandet, der er gået (jeg er 39+4) og andre dage, hvor der slet ikke er tvivl.

Har du snakket med din jm?  

Anmeld Citér

3. februar 2016

Anonym trådstarter

firstimemom skriver:

Jeg tror, at det svinger rigtig meget under en graviditet, hvordan udflåd ser ud. Jeg har dage, hvor jeg er i tvivl om det er vandet, der er gået (jeg er 39+4) og andre dage, hvor der slet ikke er tvivl.

Har du snakket med din jm?  

Jeg tror også det svinger rigtig meget.   Jeg har bare hørt at det helst ikke må blive gult/ grønt og i forbindelse med den blødning for en uge tilbage er jeg lidt hurtig til at blive bekymret. Nej jeg har ikke talt med min Jordemoder, hun er der kun om tirsdagen desværre 

Anmeld Citér

3. februar 2016

Chellie

Anonym skriver:

Jeg tror også det svinger rigtig meget.   Jeg har bare hørt at det helst ikke må blive gult/ grønt og i forbindelse med den blødning for en uge tilbage er jeg lidt hurtig til at blive bekymret. Nej jeg har ikke talt med min Jordemoder, hun er der kun om tirsdagen desværre 

Det ser ud fuldstændig som mit (35+1). Det må gerne være gult, bare det ikke bliver decideret grønt 

Anmeld Citér

3. februar 2016

Anonym

Synes umiddelbart at det ser helt normalt ud. Hvis det ikke er klumpet og ikke lugter, tænker jeg ikke at du skal være bekymret. Selvom udflåd er hvidligt, så blive det oftest lidt gulligt i det når det kommer i kontakt med ilt. Udflåd i større mængder er (desværre) helt normalt i graviditeten. Er selv i uge 27, og set mig nødsaget til her i graviditeten at måtte rende rundt med trusseindlæg på grund af det, hvilket ikke er noget jeg nogensinde før har måttet. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.