Kvinde omklædning i svømmehallen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.435 visninger
12 svar
14 synes godt om
3. februar 2016

B&J

Jeg kom til at tænke på hvornår er en dreng for gammel til at komme med ind i omklædning hos kvinderne i svømmehallen?

vores søn bliver snart 6år

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2016

Fru Ebied

B&J skriver:

Jeg kom til at tænke på hvornår er en dreng for gammel til at komme med ind i omklædning hos kvinderne i svømmehallen?

Min datter på 8,5 vared minand i svømmehallen i weekenden.

Det var så sidste gang hun var med hun mændene. Hun havde virkelig studeret tissemænd og så er man altså for gammel.

6 år er INGEN alder i min optik. 

God tur!

Anmeld Citér

3. februar 2016

SofiaMik

I vores svømmehal må skolebørn ikke være i det modsatte køns omklædning. Det synes jeg faktisk er meget passende, da jeg har en 6 årig, som blev virkelig forlegen, da en tydeligvis lidt for gammel dreng vat med mor sidste gang, vi var der.

Heldigvis er der familieomklædningsrum, så man kan undgå at sende dem alene ind.

Anmeld Citér

3. februar 2016

Klumpe-dumpe

I vores svømmehaller hedder det sig fra 7 år af. 

Anmeld Citér

3. februar 2016

SandraXOXO

Svært at svare på synes jeg. Min venindes dreng på ni år nægter at gå med ind til damerne og går selv ind i mændenes omklædning. det afhænger vel i stor grad ved hvad barnet er trygt ved. Personligt er jeg nærmest ligeglad. Min 7 årige datter er også ligeglad om der er drenge når hun klæder om, og hvis de glor så glor hun tilbage og ber dem passe deres eget.  Det jo ikke farligt at være nøgen. 

Anmeld Citér

3. februar 2016

Monski

B&J skriver:

7 år tænker jeg lige umiddelbart. Synes den med skolebørn er svær, min dreng var 5 da han startede i skole og der var han alt for lille til at klæde om alene.

8 år synes jeg måske lige er en tand for gammel og ikke mindst bevidst 

Anmeld Citér

3. februar 2016

Liv_86

Vil sige 7-8 år

Anmeld Citér

3. februar 2016

PernilleogLouis

Over 7 år så er det slut i vores kommune 

Anmeld Citér

3. februar 2016

Mami

6 år, og max 7 år. 

8-9 årige børn er for gamle til at gå med ind til modsatte køn. og nej jeg er ikke nøgen forskrækket eller blufærdig 

Anmeld Citér

3. februar 2016

De3Guldklumper

I vores svømmehal er aldersgrænsen 7 år

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.