Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: Nu ringede jeg til klinikken de siger, at dagen hvor man får lagt blastocyst op, regnes som 2+3/4
Nu ringede jeg til klinikken
de siger, at dagen hvor man får lagt blastocyst op, regnes som 2+3/4
Hvornår havde du æo?
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
o1Mutte skriver: Hvornår havde du æo?
25/1
Den er ret tydeligt positiv i mine øjne på trods af den er svag - forsigtigt tillykke Undrer mig dog at du bruger "gammel urin", har du sådan et lager liggende, hehe
Spiloppi skriver: Den er ret tydeligt positiv i mine øjne på trods af den er svag - forsigtigt tillykke Undrer mig dog at du bruger "gammel urin", har du sådan et lager liggende, hehe
Hahaha...
Nej, det er hvor længe det har ligget i blæren
Kan snildt se 2 streger
Anonym skriver: 25/1
Mente æu sorry
Anonym skriver: Hej Hej mange vil nok synes det er skørt at teste tidligt, men fik lagt en blastocyst op mandag i sidste uge, og den havde jo udviklet sig et par dage fra deb oprindelige ægløsning - dvs jeg er mellem 3+2 - 3+4 tog denne test på 2 timer gammel urin. Den er svag, men deb er der
Hej Hej
mange vil nok synes det er skørt at teste tidligt, men fik lagt en blastocyst op mandag i sidste uge, og den havde jo udviklet sig et par dage fra deb oprindelige ægløsning - dvs jeg er mellem 3+2 - 3+4
tog denne test på 2 timer gammel urin.
Den er svag, men deb er der
Jeg ser streg nr 2 Mon ikke den er i skabet ;-)
o1Mutte skriver: Mente æu sorry
Det er fryseforsøg
Anonym skriver: Det er fryseforsøg
Okay hvor længe dyrkede de så ægget inden de frøs det ned
o1Mutte skriver: Okay hvor længe dyrkede de så ægget inden de frøs det ned
Godt spørgsmål - 2 dage ekstra , måske 3? :/
kan dandeme ikke huske det
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128