Står i en rigtig øv situation og har endelig bare lyst til at begynde at tude, sagen er den at min kæreste for godt 4 -5 måneder siden var ude for en ret alvorlig arbejds ulykke han faldt ned og har brækkede 2 ryghvirvler , og han lider stadig en del af det endnu trods kiropraktor og fysioterapeut.
Er selvfølgelig glad for der ikke er sket "mere" end der er selvfølgelig er skaden i sig selv slemt nok men det kunne havde endt meget mere galt.
Jeg er gravid og har termin i marts måned og nu her til morgen har min kæreste lige fortalt mig det er hans sidste uge i prøvning(han har været i arbejdsprøvning i 3 uger på deltid ) og han jar talt med sin chef om at det nok var bedst at han stoppede for hans egen skyld og fordi de har rigtig travlt og har brug for en mand der kan være der fuldtid og det er jo også forståeligt nok. Min kæreste har desuden aldrig været bange for at arbejde og har altid været den som har taget overarbejde.
Heldigvis er der hans a kasse men vi mister stadig en del penge og mig selv er bare på en nederen elevløn og får kun udbetalt 7000kr om måneden.
Tanken om vi skal gå op og ned af hinanden gør mig så bekymret, vi har rendt en del op af hinanden de sidste par måneder. Og jeg er så bekymret på hans vejne om han nogensinde kommer på arbejdsmarkedet igen 
Havde virkelig lige brug for at få det ud, så tak hvis du har læst det hele...
Hvordan skal vi nu klare os økonomisk ??
Er der hjælp at hente økonomisk nogle steder når man skal til at blive forældre og står i sådan en situation ?
Er mine uddannelsesplaner nu fuldstændig ødelagt ? 
Anmeld
Citér