... Læs nu lige først 
Det handler nok ikke så meget om parforholdet, udover at jeg er gift og har et barn.
Men sagen er den at jeg er fysisk tiltrukket af en rigtig lækker mand, i mine øjne, fra mit kor og at han er een af grundene til at koret er et trækplaster for mit vedkommende. Jeg tror endda han er ældre end min ægtemand, som i forvejen er 9-10 år ældre end jeg. Han har et skønt ansigt, hvidt hår og en dejlig stemme og han er en af den slags der forekommer at være oprigtig interesseret i een, og har en ide om at han også kunne være tiltrukket af mig. Men slet ikke der hvor jeg vil handle ud fra det, jeg kan bare godt lide at være der hvor han er. Her til aften greb jeg dog mig selv i et kort øjeblik at forestille mig ham og jeg tæt alene fysisk og fantaserede lidt på det upåagtet at min mand og barn stadigvæk var vågne. Altså jeg onanerede ikke eller noget, jeg var bare lige kort for mig selv ude på badeværelset hvor jeg fik den der... Mmm og så bider man sig lidt i læben-følelse. Det var faktisk rigtig dejligt. Nuvel... Jeg spørger ikke om råd, eller lægger op til debat, for jeg har ingen intentioner om at handle på noget af det... Jeg syntes bare det er en sød lille fræk fantasi.
Og vi ved jo alle godt det der med græsset er grønnere-humbug.. Og hvor meget der kan ødelægges på meget kort tid, så jeg ved det ikke er en realitet.
Var jeg single havde det været noget andet, der kommer ikke nogen i klemme.
Min korleder er jeg også tiltrukket af, men det er på en helt anden måde... Han er nemlig lidt svær at finde ud af og vores kemi er god, men når vi så taler sammen går det helt i kludder. Hans kæreste er også en del af koret, og de er simpelthen så søde og rare.
Men det er nok bare det der med at de to mænd kan synge og I ved hvordan det nogen gange.... 
Jeg havde lige brug for at sætte ord på de tanker jeg fik her til aften, tak fordi I læste med. Er iøvrigt sidst i 30erne. Så ikke en vårhare.
Er det noget I kan genkende fra jer selv?
Anmeld
Citér