Hvor meget feber og hvor længe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

785 visninger
3 svar
0 synes godt om
2. februar 2016

MorTilEn2013Dreng

Min søn har haft omkring 39 i feber siden søndag, men nu her har jeg lige taget hans temperatur og nu ligger den på 40,1 ville i ringe til 1813? Eller hvordan? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2016

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

Hvis han spiser og drikker og ikke bare ligger så gør de højst sandsynlig ingenting.. Klæd ham af så han kan komme af med varmen, put ham med et dynebetræk og giv ham lidt panodil og self hold øje med ham �� Rigtig god bedring .. Der er virkelig meget feber og influenza i omløb i øjeblikket 

Anmeld Citér

2. februar 2016

MorTilEn2013Dreng

Hvis han spiser og drikker og ikke bare ligger så gør de højst sandsynlig ingenting.. Klæd ham af så han kan komme af med varmen, put ham med et dynebetræk og giv ham lidt panodil og self hold øje med ham �� Rigtig god bedring .. Der er virkelig meget feber og influenza i omløb i øjeblikket 

Han har spist og drikker fint  

men han vil bare kun lig og kigge på mig. :/ taak ja det forfærdeligt, med al den sygdom. Han ligger kun i ble  

Anmeld Citér

2. februar 2016

Benjamins'mor

MorTilEn2013Dreng skriver:

Han har spist og drikker fint  

men han vil bare kun lig og kigge på mig. :/ taak ja det forfærdeligt, med al den sygdom. Han ligger kun i ble  

Min datter havde det i 2 uger for ikke så længe siden, vi var til lægen og de sagde vi skulle give det lidt tid. 

Hvis han drikker og spiser fint ville jeg ikke være så bekymret. Men evt ring til egen læge i morgen. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.