Æl test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

237 visninger
4 svar
1 synes godt om
2. februar 2016

Anonym trådstarter

hvis man tager ÆL test efter ÆL vil den selvfølgelig være negativ. Men går den fra positiv til negativ med det sammen eller bliver den svagere negativ ligesom den bliver mere og mere positiv jo tættere man kommer på ÆL?

Hilsen den forvirrede omkring ÆL teste

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2016

Becks

Anonym skriver:

hvis man tager ÆL test efter ÆL vil den selvfølgelig være negativ. Men går den fra positiv til negativ med det sammen eller bliver den svagere negativ ligesom den bliver mere og mere positiv jo tættere man kommer på ÆL?

Hilsen den forvirrede omkring ÆL teste

Hos nogle vil der kun være 1 streg og hos andre 2, når den er negativ..

En æl-test, er kun positiv når teststregen er ligeså tydelig eller tydligere end kontrolstregen.. Derfor vil mange opleve 2 streger, selvom den er negativ :)

Anmeld Citér

2. februar 2016

Anonym trådstarter

Becks skriver:

Hos nogle vil der kun være 1 streg og hos andre 2, når den er negativ..

En æl-test, er kun positiv når teststregen er ligeså tydelig eller tydligere end kontrolstregen.. Derfor vil mange opleve 2 streger, selvom den er negativ :)

Så selv efter ÆL ville man måske kunne se en utydelig streg selvom den er negativ?

Anmeld Citér

2. februar 2016

Becks

Anonym skriver:

Så selv efter ÆL ville man måske kunne se en utydelig streg selvom den er negativ?

Ja, det vil man godt kunne..

Da jeg brugte æl-test i forbindelse med min fertilitets behandling, havde jeg 2 streger på testen i alle 28 dage jeg testede, men de var negative..

Anmeld Citér

2. februar 2016

Anonym trådstarter

Becks skriver:

Ja, det vil man godt kunne..

Da jeg brugte æl-test i forbindelse med min fertilitets behandling, havde jeg 2 streger på testen i alle 28 dage jeg testede, men de var negative..

Tak for svar

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.