Helt konfus.. SA mm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

354 visninger
4 svar
1 synes godt om
2. februar 2016

Mortiltrepiger

Testede positiv d 23/12, to uger efter scannes jeg og livmoderen er Tom, to dage efter begynder jeg at bløde. Bløder helt uden smerter i ca 2 uger som alm mens styrke. Blødning stopper i nogle dage og har sex med manden.. Dagen efter og 3 uger frem kun brun udflåd.. Stoppede idag. Positiv æl test? 

Målt hcg samme dag som scanning 168 en uge efter 158. Nåede ikke BP idag men hvorfor positiv æl nu? 

Burde hcg ikke være i nul her mere end 4 uger efter ???

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2016

Becks

Mortiltopigerxx skriver:

Testede positiv d 23/12, to uger efter scannes jeg og livmoderen er Tom, to dage efter begynder jeg at bløde. Bløder helt uden smerter i ca 2 uger som alm mens styrke. Blødning stopper i nogle dage og har sex med manden.. Dagen efter og 3 uger frem kun brun udflåd.. Stoppede idag. Positiv æl test? 

Målt hcg samme dag som scanning 168 en uge efter 158. Nåede ikke BP idag men hvorfor positiv æl nu? 

Burde hcg ikke være i nul her mere end 4 uger efter ???

Det behøves den nødvendigvis ikke :(

Da jeg havde min 2 sa i oktober 13, var hcg ikke faldet efter 6 uger.. Så jeg endte med at få en udskrabning hos min gyn. som fjernede resterne af graviditetsvævet..

En æl test kan sagtens vise positiv, når man stadig har hcg i kroppen.. Derfor ville jeg, hvis jeg var dig, få taget den bp. og sikre hcg er under 5 :)

Anmeld Citér

2. februar 2016

Mortiltrepiger

Becks skriver:

Det behøves den nødvendigvis ikke :(

Da jeg havde min 2 sa i oktober 13, var hcg ikke faldet efter 6 uger.. Så jeg endte med at få en udskrabning hos min gyn. som fjernede resterne af graviditetsvævet..

En æl test kan sagtens vise positiv, når man stadig har hcg i kroppen.. Derfor ville jeg, hvis jeg var dig, få taget den bp. og sikre hcg er under 5 :)

Hende der scannede mig sagde at der intet tegn var heller havde været på graviditet i livmoderen men hun troede den sag i æggelederen.. 

Må op og få tage blodprøve imorgen efter job 

Anmeld Citér

2. februar 2016

PB2013

Efter min første MM testede jeg stadig positiv 4-5 uger efter, men blev gravid efter tre cyklusser igen.. Det tog bare min krop lidt tid at komme helt af med hormonerne..  Så det kan godt være derfor..

Anmeld Citér

2. februar 2016

Mortiltrepiger

PB2013 skriver:

Efter min første MM testede jeg stadig positiv 4-5 uger efter, men blev gravid efter tre cyklusser igen.. Det tog bare min krop lidt tid at komme helt af med hormonerne..  Så det kan godt være derfor..

Forstår ikke helt svaret 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.