Blod i uge 31( billede)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.487 visninger
8 svar
6 synes godt om
2. februar 2016

Anonym trådstarter

Hej jeg opdagede lige dette i forbindelse med toiletbesøg. Er gravid i uge 31 og har ikke smerter eller noget.. Hvad kan det skyldes?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2016

Anonym trådstarter

Vedhæftet

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

2. februar 2016

Chellie

Sikkert intet vigtigt. Mængden er virkelig lille, det ser ikke frisk ud, og du skriver, du ikke har smerter. Hvis alt i øvrigt føles som normalt, vil jeg mene, at det kan være blod fra enten en lille rift i skeden eller evt. en rift i bagdelen, hvis du lider meget af forstoppelse? Ikke noget vigtigt, medmindre du begynder at bløde mere, eller pludselig får meget ondt 

Anmeld Citér

2. februar 2016

Anonym trådstarter

Chellie skriver:

Sikkert intet vigtigt. Mængden er virkelig lille, det ser ikke frisk ud, og du skriver, du ikke har smerter. Hvis alt i øvrigt føles som normalt, vil jeg mene, at det kan være blod fra enten en lille rift i skeden eller evt. en rift i bagdelen, hvis du lider meget af forstoppelse? Ikke noget vigtigt, medmindre du begynder at bløde mere, eller pludselig får meget ondt 

Tror måske det er en rift for det er helt fortil og kan ikke stamme bagfra

Anmeld Citér

3. februar 2016

Babytiime

Profilbillede for Babytiime

Det kunne godt ligne tegnblødning. Såfremt du ikke kort tid inden er blevet undersøgt vaginalt eller har haft samleje vil jeg anbefale at du henvende dig på FG

Anmeld Citér

3. februar 2016

Anonym trådstarter

Babytiime skriver:

Det kunne godt ligne tegnblødning. Såfremt du ikke kort tid inden er blevet undersøgt vaginalt eller har haft samleje vil jeg anbefale at du henvende dig på FG

Jeg er hverken blevet undersøgt eller haft samleje. Så jeg undrer mig stadig over hvad det kan skyldes. Kan dog ikke få mig til at kontakte FG udfra den ene plet blod. Har haft lidt murren i lænden i dag, så jeg ser lige tiden an, og tænker måske at tage ind til åben Jordemoder konsultation i morgen..

Anmeld Citér

3. februar 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg er hverken blevet undersøgt eller haft samleje. Så jeg undrer mig stadig over hvad det kan skyldes. Kan dog ikke få mig til at kontakte FG udfra den ene plet blod. Har haft lidt murren i lænden i dag, så jeg ser lige tiden an, og tænker måske at tage ind til åben Jordemoder konsultation i morgen..

Murren i lænden kan jo være fødsel der stille og roligt er i gang. Derfor er min anbefaling at du får tjekket din livmoderhals længde. Hvis det er tegnblødning kan det jo gå hurtigt.

Anmeld Citér

3. februar 2016

loop

Anonym skriver:

Murren i lænden kan jo være fødsel der stille og roligt er i gang. Derfor er min anbefaling at du får tjekket din livmoderhals længde. Hvis det er tegnblødning kan det jo gå hurtigt.

Hvorfor svarer du dig selv? Så er der jo ingen grund til at spørge andre.

Anmeld Citér

3. februar 2016

Becks

Anonym skriver:

Det der gav ingen mening, at du svarede dig selv?? :)

Men nej, for så lille en blødning ville jeg ikke kontakte nogen.. Det ligner gammelt blod

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.