Det der med sex

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

643 visninger
10 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
2. februar 2016

Anonym trådstarter

Er der mon andre hvis mand har udtalt at det der med sex (læs samleje) føles lidt forkert/mærkeligt nu man er gravid?

Min mand sagde det lige i dag, han kunne ikke rigtig sætte ord på det men han synes måske det føltes lidt mærkeligt at have samleje når der var en lille baby i maven. Forstår ham på et plan godt, det er ikke at han ikke har lyst til sex, men samleje kunne han egentlig godt undvære.

Anonyme svar er muligt. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2016

Anonym

Anonym skriver:

Er der mon andre hvis mand har udtalt at det der med sex (læs samleje) føles lidt forkert/mærkeligt nu man er gravid?

Min mand sagde det lige i dag, han kunne ikke rigtig sætte ord på det men han synes måske det føltes lidt mærkeligt at have samleje når der var en lille baby i maven. Forstår ham på et plan godt, det er ikke at han ikke har lyst til sex, men samleje kunne han egentlig godt undvære.

Anonyme svar er muligt. 

Min mand har det på samme måde og har altid haft det når jeg har været gravid.

Anmeld Citér

2. februar 2016

Anonym

Anonym skriver:

Anonyme svar er muligt. 

Min datters far havde ret svært med det der med sex, særligt sidst i graviditeten. Hvilket var super ærgerlig, da jeg havde virkelig meget lyst til sidst

Anmeld Citér

2. februar 2016

lineog4

Aldrig haft sex i mine graviditeter og det var ikke min lyst der manglede. Ved den sidste aftalte vi han skulle prøve men efter nakkefoldsscanning måtte han opgive. Har forsøgt tusind forklaringer om det var noget pjat, men jeg måtte respektere det. Og sexlivet kom i gang igen for der kom jo lidt flere børn 

Anmeld Citér

2. februar 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Min mand har det på samme måde og har altid haft det når jeg har været gravid.

Jeg synes det var rigtig godt han sagde det. Men jeg ved ikke helt hvad jeg skal tænke om det.

Jeg syntes ikke selv det føltes mærkeligt (har ikke en stor mave endnu) men har været lidt nervøs i den tidlige graviditet pga. abortrisiko (det har selvfølgelig ikke noget med sex at gøre med det psykiske i det) 

Men man kan jo heldigvis komme hinanden ved uden samleje. 

Anmeld Citér

2. februar 2016

CarinaSB

Anonym skriver:

Anonyme svar er muligt. 

Det havde min mand aldrig :) Vi dyrkede gerne sex flere gange om ugen uden problemer :) Vi havde gerne lige en pause hvis de sparkede .. Men når der var ro på igen så forsatte vi :) 

Der er aldrig nogen af os som tænkte over at der var en baby inde i maven.. :)

Anmeld Citér

2. februar 2016

Anonym trådstarter

Aldrig haft sex i mine graviditeter og det var ikke min lyst der manglede. Ved den sidste aftalte vi han skulle prøve men efter nakkefoldsscanning måtte han opgive. Har forsøgt tusind forklaringer om det var noget pjat, men jeg måtte respektere det. Og sexlivet kom i gang igen for der kom jo lidt flere børn 

Tak for dit svar. 

Jeg har nok mest haft fokus på han ikke følte sig forsømt  Jeg har generelt ikke det store behov. Så egentlig rart at få fjernet den "dårlige samvittighed" fra ens skuldre. Da jeg ikke har haft den store lyst/energi. 

Anmeld Citér

2. februar 2016

Anonym trådstarter

CarinaSB skriver:

Det havde min mand aldrig :) Vi dyrkede gerne sex flere gange om ugen uden problemer :) Vi havde gerne lige en pause hvis de sparkede .. Men når der var ro på igen så forsatte vi :) 

Der er aldrig nogen af os som tænkte over at der var en baby inde i maven.. :)

Det er sjovt man har det så forskelligt. Jeg er ikke så langt henne at jeg kan mærke baby endnu. Kunne bedre forstå hvis det var senere hen at han sagde det. Men tror det er når man har set billede af baby til skanning at det har ændret sig for ham. 

Anmeld Citér

2. februar 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Min datters far havde ret svært med det der med sex, særligt sidst i graviditeten. Hvilket var super ærgerlig, da jeg havde virkelig meget lyst til sidst

Tak for dit svar 

Anmeld Citér

2. februar 2016

MomInTheMaking

Anonym skriver:

Anonyme svar er muligt. 

Altså.. Vi snakkede da om at det var lidt mærkeligt, men det stopper nu ikke nogen af os. :p

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.