Erfaring, positiv? Efter 3 timer = svag skygge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

469 visninger
4 svar
2 synes godt om
2. februar 2016

Viki4

Hej,

Jeg ved godt, at man skal smide en graviditetstest ud efter de 5 min er gået... Jeg tog den kl.7, men den lå så og kaldte på mig da der var gået tre timer... Og så ser den sådan her ud (se billede). Det er en MEGET SVAG skygge og kan ikke ses på billedet jo mindre den køres igennem app'en 'pregnancy checker' som jeg har vedhæftet her. Er meget i tvivl om det bare er falske forhåbninger eller om jeg faktisk kan være så heldig!!  Har haft mange niv i underlivet den sidste uges tid, som ikke minder om mens smerter... I dag er jeg ca 3+5 eller 3+6 

Lad mig bare høre hvad I måske selv har erfaringer med dette -og kan I se den meget svage skygge-streg? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2016

ErDuHerIkkeSnart

Hej med dig.

Tja... jeg kan kun skrive det, som du nok ikke gider at høre: Nej, du kan ikke bruge en test efter tid til noget. Og nej, de er ikke lavet til at blive skilt ad, vendt på hovedet, sat i negativ, osv. 

En test er positiv når der indenfor tid kommer en streg du kan se på helt almindelig vis.

Det betyder jo ikke nødvendigvis at du ikke er gravid nu. Det betyde blot at testen du har taget ikke er positiv. Kun tid kan fortælle dig, hvordan det ser ud om et par dage. Selvom det er pisse svært at vente.

Rigtig meget held og lykke!

Anmeld Citér

2. februar 2016

Viki4

Tak, var også det jeg selv tænkte. Må bare håbe på det bedste 

Anmeld Citér

2. februar 2016

mija

Helt enig med overstående svar, du kan desværre ikke bruge testene til noget, efter så lang tid.. 

Krydser dog finge for at den er der alligevel Prøv igen om et par dage.

Anmeld Citér

3. februar 2016

Januar2017

Jeg synes bestemt du skal prøve igen, om et par dage, du er stadig ikke så langt i graviditeten hvis du er gravid.. :-)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.