Hej piger,
Jeg vil lige høre, om nogen af jer ved, om en ægløsningssprøjte (jeg tager Ovitrelle) kan påvirke en ægløsningstest så den viser fx falsk positiv?
Det er således, at den 17/1 tog jeg Ovitrelle, og vi skulle derfor være sammen den 18 + 19 (da man med ÆL sprøjte ved at ÆL ligger 24-36 timer derefter). Den 20 om formiddagen mærker jeg dog en ny slags udflåd, som er meget elastisk a la den der beskrives om 'ægløsningsslim'. Det skal lige siges, at vi er i behandling udelukkende for at jeg har anovulatorisk blødning (manglende ÆL) og derfor fandt ud af dette da jeg ikke en eneste gang kunne få en positiv ÆL-test trods menstruation hver måned. Nå, men efter jeg mærkede det her slim, så tog jeg sgu lige en ÆL-test, for sjov.... Og den var fandme bragende positiv! Og er vi enige i, at når man får en sådan positiv test, så betyder det at ÆL ikke har været der endnu ikke? Men at den er lige på trapperne? Så jeg tænker, at det vil sige at min ÆL nok har ligget den 20 eller 21? Eller hvad tænker i? Har lige brug for en second opinion 

Klinikken havde givet mig testdag i dag (to uger og to dage efter Ovitrelle), men nå jeg selv tænker at ÆL lå lidt efter hvad klinikken troede, så kan jeg måske først teste rigtigt i morgen eller torsdag?? Hvad tænker I?

Testen var iøvrigt negativ i morges, men kiggede så lige på den her og nu igen, og der synes jeg at jeg MEGET SVAGT kan ane 'noget' a la en skygge. Slet ikke noget hvor jeg tænker, 'ej den er positiv', bare sådan hmmmmmm (man kan dog ikke se noget som helst på billeder, så derfor ingen vedhæftet)... For alle de millioner af tests jeg har taget, har jeg virkelig nærstuderet men aldrig kunnet fornemme noget. Det her første gang. Men det kan jo snyde... Vil bare høre om i har erfaring med om Ovitrelle kan påvirke en ÆL test eller ej? 
Tak på forhånd og hav en dejlig dag!
Anmeld
Citér