Hej med jer??. Vi er et par på 27år begge 2. Vi har prøvet at få en baby nu i 1år, hvor min kærste har stærke svømmere . .Men hvor jeg efter min mens+før ægløsning har haft nogle kraftige smerter i ve/hø side af mit underlive hvor jeg er blevet akkut indlagt, hvor de finder vandcyster i min hø.side af æggestokken, der er ikke mange men er nu sat på p-piller i 3 måneder for at nedregulere og at få vandcysterne væk, før vi skal så prøve igen i nogle måneder før de vil starte os op på fert-beh. Mit spørgemål er så, hvor meget hjælper de p-p på de vandcyster og oplever i at kvinder der er blevet sat på p-p for nedregulering at de er blevet gravude hurtigt igen efter denne periode. Kh Bp 2016
Lisbeths svar
Hej !
Jeg er desværre ikke den store ekspert på området. Ved dog at cyster bliver mindre ved P Pille behandling. ved også at en graviditet sagtens kan lykkes trods cyster.
Du må få en grundig indformation af din gynækolog, så du ved helt præcist hvad der sker og hvordan udsigterne er.
Mon der er andre kvinder herinde der kan videregive erfaringer med cyster og graviditet. ?
Held og lykke videre frem
Varme Hilsner
Lisbeth Jess
Lisbeth kan kontaktes til private sessioner i hjemmet.
Se Lisbeths hjemmeside: Dit-barn.dk
Anmeld
Citér