kvalme og stikken i underlivet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.338 visninger
3 svar
0 synes godt om
23. september 2009

cdinesen

3 dag med kvalme. Det startede for 3 dage siden med svag kvalme, I dag har det så været så slemt jeg har måtte sygemelde mig, men det er en anden kvalme end jeg har prøvet før, den er der bare hele tiden, kan sagtens spise, og føler heller ikke trang til opkast eller noget, den ligger bare ligesom og ulmer, svært at forklare.
Så også at jeg i dag havde en lidt slimet mælkehvid udflåd, ligesom når jeg har ÆL, der er bare ca  2 dage til jeg efter planen (ikke) skal have min mens.
Jeg har stadig lidt stikken i underlivet hvilket jeg har haft siden ÆL.

Nogle der har oplevet det samme?

Knus fra mig - der prøver overbevise sig selv om det bare er noget hun finder på, for ikke at blive for skuffet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2009

FrkT

Nu vil jeg ikke skuffe dig for meget, for det KAN jo godt være du er gravid.

Men alt det du beskriver har jeg oplevet de sidste ca. 4 måneder i hver cyklus + ømme bryster, øget tissetrang og øget lugtesans - dog uden at være gravid på noget tidspunkt. Så tror sagtens at det kan være din normale cyklus der ligesom gør de ting ved dig. Min teori er, at nu hvor man så gerne vil være gravid, så er man også konstant opmærksom på alle små signaler ens krop sender, og det er derfor let at "overtolke" signalerne. Kan jo sagtens være jeg havde alle de samme symptomer før vi begyndte på projekt baby også, men bare ikke har lagt mærke til dem.

Ved i hvert fald ud fra egen hårde erfaring gang på gang, at det er dumt at glæde sig for tidligt, for man bliver bare så ked af det og skuffet hver eneste gang den ikke er der - og hvis man så næsten overbeviser sig selv om at den er der, før man har testet positiv, og mens så alligevel dukker op, ja så bliver man jo bare ENDNU mere skuffet.

Håber da absolut at den er der for dig. Men vil hellere sige; regn med den ikke er der, og hvis den så er, så bliver du jo bare positivt overrasket

Knus fra en der godt ved hvad du gennemgår

Anmeld

23. september 2009

dorthemus

Du kan sagtens være gravid
De symptomer du har havde/har jeg også...og jeg er gravid

for at den er der!!

Knus Dorthe

Anmeld

23. september 2009

Ansemusen

Jeg har dem også  Ville ønske at jeg ikke var studerende, så jeg kunne blive sygemeldt. Men man kommer simpelthen for meget bagud hvis man ikke er der i en måned eller to i træk! Øv, for jeg fungerer slet ikke som tingene er lige nu!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.