Nu vil jeg ikke skuffe dig for meget, for det KAN jo godt være du er gravid.
Men alt det du beskriver har jeg oplevet de sidste ca. 4 måneder i hver cyklus + ømme bryster, øget tissetrang og øget lugtesans - dog uden at være gravid på noget tidspunkt. Så tror sagtens at det kan være din normale cyklus der ligesom gør de ting ved dig. Min teori er, at nu hvor man så gerne vil være gravid, så er man også konstant opmærksom på alle små signaler ens krop sender, og det er derfor let at "overtolke" signalerne. Kan jo sagtens være jeg havde alle de samme symptomer før vi begyndte på projekt baby også, men bare ikke har lagt mærke til dem.
Ved i hvert fald ud fra egen hårde erfaring gang på gang, at det er dumt at glæde sig for tidligt, for man bliver bare så ked af det og skuffet hver eneste gang den ikke er der - og hvis man så næsten overbeviser sig selv om at den er der, før man har testet positiv, og mens så alligevel dukker op, ja så bliver man jo bare ENDNU mere skuffet.
Håber da absolut at den er der for dig. Men vil hellere sige; regn med den ikke er der, og hvis den så er, så bliver du jo bare positivt overrasket 

Knus fra en der godt ved hvad du gennemgår

Anmeld