Urinprøve ved Jordemoder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

714 visninger
5 svar
0 synes godt om
2. februar 2016

Anonym trådstarter

Hej i aalborg skal man selv stixe sin urinprøve ved jordemoderen og der er to punkter der tjekkes: protein og sukker. Det undrer mig der ikke tjekkes for leucocytter som jo indikerer blærebetændelse.. Troede de ville tjekke for blærebetændelse ved hver konsultation ved læge og Jordemoder. Er det lige sådan alle steder i landet?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2016

alenemor42

Her i Holbæk er det også sådan. Hvis du har mistanke om blærebetændelse er det jo lægen man kontakter.

Anmeld Citér

2. februar 2016

Anonym trådstarter

alenemor42 skriver:

Her i Holbæk er det også sådan. Hvis du har mistanke om blærebetændelse er det jo lægen man kontakter.

Okay det undrede mig bare fordi man læser overalt at blærebetændelse tjekkes så ofte at det vil blive opdaget..

Anmeld Citér

2. februar 2016

Christine

Anonym skriver:

Hej i aalborg skal man selv stixe sin urinprøve ved jordemoderen og der er to punkter der tjekkes: protein og sukker. Det undrer mig der ikke tjekkes for leucocytter som jo indikerer blærebetændelse.. Troede de ville tjekke for blærebetændelse ved hver konsultation ved læge og Jordemoder. Er det lige sådan alle steder i landet?

Det ved jeg faktisk ikke engang. Men jeg ved Nab kan købe stix til at tjekke hjemme, og det er en god idé hvis man har mistanke om blærebetændelse.

Men jo de kunne egentlig lige så godt tjekke hos jordemoderen..

Anmeld Citér

2. februar 2016

Soonmom

Sådan er det også ved min jordmoder, men protein indikere jo også blærebetændelse 

Anmeld Citér

2. februar 2016

Sedigfor

Ved mig var det kun min læge " havde blærebetændelse fra uge 20 til fødslen " (: 

her skulle vi os selv " dyrke " den eller hvad man nu lige skal sige (:

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.