Hjælp venskab

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

651 visninger
14 svar
19 synes godt om
1. februar 2016

Moar2011

Min veninde er indlagt med hendes baby, og det er blevet for hårdt for hende nu, forståes sån at hun har let til tårer og der ska som regl meget til ellers. 

Hvordan ka jeg bedst vise hende at det er okey, at jeg støtter hende osv? 

Nogen der har et ord sporg, som ka beskriv hvor sej og stærk jeg synes hun er ! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2016

Mom

Profilbillede for Mom
Moar2011 skriver:

Min veninde er indlagt med hendes baby, og det er blevet for hårdt for hende nu, forståes sån at hun har let til tårer og der ska som regl meget til ellers. 

Hvorfor siger du ikke bare det til hende, som du har skrevet her, det er mere oprigtigt end noget som kommer fra andre 

Anmeld Citér

1. februar 2016

ErDuHerIkkeSnart

Ordsprog ville jeg være ligeglad med sådan en situation... men du kunne jo fortælle hende at du tænker på hende?

Anmeld Citér

1. februar 2016

Moar2011

ErDuHerIkkeSnart skriver:

Ordsprog ville jeg være ligeglad med sådan en situation... men du kunne jo fortælle hende at du tænker på hende?

Tja, det nok rigtig nok. 

Har været ved hende alle 10dage og hjulpet til.  

Anmeld Citér

1. februar 2016

Sprit25

Fortæl hende det da bare. 

Ellers 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

1. februar 2016

Moar2011

Mom skriver:

Hvorfor siger du ikke bare det til hende, som du har skrevet her, det er mere oprigtigt end noget som kommer fra andre 

Har også sagt det til hende! det var bare så hun husker det!

Anmeld Citér

1. februar 2016

Mom

Profilbillede for Mom
Moar2011 skriver:

Har også sagt det til hende! det var bare så hun husker det!

Du kan også skrive et brev eller kort, så kan hun gemme det og tage det frem ved behov

Anmeld Citér

1. februar 2016

Muffinmus

Sprit25 skriver:

Fortæl hende det da bare. 

Ellers 

Rigtig sød, men måske lave en mere grammatisk korrekt version hvis det skal hænge nogen steder??

Anmeld Citér

1. februar 2016

Moar2011

Mom skriver:

Du kan også skrive et brev eller kort, så kan hun gemme det og tage det frem ved behov

Lige præcis, for det når det svært, hun ska ku tage det frem og læse det. Du ved

Anmeld Citér

1. februar 2016

sandramor

Moar2011 skriver:

Altså hvis jeg skulle komme med et ordsprog som jeg siger til mig selv lige for tiden hvor jeg har der rigtig hårdt så er det :

you never know how strong you are, until being strong is the only choice you have 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.