Positiv Valmed, andre negative.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13.594 visninger
13 svar
1 synes godt om
1. februar 2016

Anonym trådstarter

Sødeste piger. I må hjælpe mig her.

Jeg har testet med 4 forskellige mærker. Dem fra Lidl, Rema, netto og en clear blue.

ALLE valmed er positive. Der er en fin lyserød streg på dem alle inden de 5 min er gået. Stregen bliver selvfølgelig tydligere når de har ligger længere.

Den fra Rema har vist en svag streg - også inden for tid. De to andre 100% negative.

Hvad ville I tro?

Prøver at ligge et billede ind.

Jeg synes ikke selv, at de blir tydeligere. Er 3+6 idag. Forventer mens imorgen 

For en god orden skyld, vil jeg lige nævne, at grunden til jeg har testet så tidligt, er fordi jeg ville teste ovitrellen ud. Det er 15 dage siden idag. Og den burde max være der 10 dage. 3+0 var testen meget tæt på negativ, så tænkte at teste igen, men siden er den blevet positiv. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2016

Anonym trådstarter

Her er de

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

1. februar 2016

Lisbeth1985

De ser positive ud�� Giv det et par dage - det er jo stadig meget tidligt!!

Anmeld Citér

2. februar 2016

mija

Jeg kan altså se en svag streg på alle dine test Om et par dage skulle de nok blive tydligere.. Forsigtigt tillykke

Anmeld Citér

2. februar 2016

Anonym trådstarter

Hvor er I søde. 

Tør slet ikke at sige tak endnu. 

Ville det ikke bekymre jer, at testen ikke udvikler sig mere, og at andre tests er negative? 

Jeg kan os sagtens se, at valmed er positive, men ved min søn kunne man se udviklingen fra dag til dag. 

Anmeld Citér

2. februar 2016

Mullemus86

Hcg stiger hver anden dag, så det er meget normalt at stregen ikke udvikler sig fra dag til dag. Valmed var den test som havde den mest tydelige streg hos mig, da jeg testede et par dage før tid.

synes det ser fint ud med streger og håber du snart får en mere tydelig en, så du kan tro mere på det. -tillykke

Anmeld Citér

2. februar 2016

nielsen80

Anonym skriver:

Hvor er I søde. 

Tør slet ikke at sige tak endnu. 

Ville det ikke bekymre jer, at testen ikke udvikler sig mere, og at andre tests er negative? 

Jeg kan os sagtens se, at valmed er positive, men ved min søn kunne man se udviklingen fra dag til dag. 

Det ærlige svar, jo det ville bekymre mig! Men jeg ville også vide, at bekymringen nok ikke var rationel.

Det "rigtige" svar, jeg har prøvet jeg ikke kunne se forskel på en test, hvor mit HCG var cirka 160 og 315. Jeg blev målt med bp grundet tidlig blødning. Så selvom testene ikke viste en udvikling, så steg HCG altså fuldstændig efter bogen. Min konklussion er derfor, udvikling kan og skal ikke testes med hjemmetest.

Held og lykke med det

Anmeld Citér

2. februar 2016

Anonym trådstarter

nielsen80 skriver:

Det ærlige svar, jo det ville bekymre mig! Men jeg ville også vide, at bekymringen nok ikke var rationel.

Det "rigtige" svar, jeg har prøvet jeg ikke kunne se forskel på en test, hvor mit HCG var cirka 160 og 315. Jeg blev målt med bp grundet tidlig blødning. Så selvom testene ikke viste en udvikling, så steg HCG altså fuldstændig efter bogen. Min konklussion er derfor, udvikling kan og skal ikke testes med hjemmetest.

Held og lykke med det

Er det rigtigt? Jeg var 100% sikker på, at de ville blive tydeligere når hcg steg i takt med man kom længere hen i graviditeten. 

Øj, hvor giver du mig bare så meget håb! 

Anmeld Citér

2. februar 2016

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Jeg vil så være lyseslukker og kalde dem alle negative med skyggestreger.

HCG stiger konstant med en fordoblingstid på 48 timer frem til tallet er 6000.

Her har man nu altid kunne se en udvikling i test stregen dag for dag frem til uge 5.

Anmeld Citér

3. februar 2016

Os&lilledig

Jeg vil så være lyseslukker og kalde dem alle negative med skyggestreger.

HCG stiger konstant med en fordoblingstid på 48 timer frem til tallet er 6000.

Her har man nu altid kunne se en udvikling i test stregen dag for dag frem til uge 5.

Mine test var altså total ens i 4-5 dage og blev aldrig helt pink og altså.. Min søn er nu 10 uger og ligger lige her. Vi mistede tilgængæld en, hvor testen var bragende positiv. . Så det kan ikke kobles sammen til at kraftig farve er god gravidtet og svag farve dårlig gravidtet. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.