sagen er den at jeg har et dele barn på 4,9år.
Vi deler 10/4 (fars fredag fra bh til mandag bh hveranden weekend. Vi forældre har et rigtig godt samarbejde og har haft det fra starten af, barnet var 17mdr dengang )
Forrige tirsdag, begynder disse virkelig vredesudbrud fra barnet, det har lige været fars weekend, ikke sagt at det har noget med det at gør.
sidste uge havde barnet 4 udbrud, virkelig hidsig, vred og ked af det, børnehaven har set to af disse udbrud og Jeg har snakket med børnehave om dem og far hvad det kan skyldes, hvad der kan gøres og hvad de udbrud skal fortælle os.
Nu her i eftermiddag har barnet endnu et stort vredesudbrud over en turtels der var lappen sammen, som iøverigt har været længe.
Jeg prøver at være der for barnet, trøste, anderkende og forklar hvorfor den er lappet sammen. Barnet går total i skrige/vrede og løber bag trappen og sidder der ret længe og råber/græder om at barnet vil have iPaden, hvilket jeg har sagt nej til, når man er så vred/sur/hidsig..
Jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre, hvorfor barnet får disse ture, det plejer slet ikke at være sådan ..
Jeg begynder selv at være rigtig ked af det, over disse udbrud, da jeg føler at jeg står lidt alene med dem, og ikke ved hvad jeg skal gøre og hvorfor de er kommet ..
Hvad gør jeg forkert, hvad kan jeg gøre for at ændre denne onde cirkel.. Vil mit barn alt godt ,,