Tjek for kønssygdomme - hvilke?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.695 visninger
10 svar
0 synes godt om
1. februar 2016

Anonym trådstarter

Hej piger. Min mand skal tjekkes for kønssygdomme. Lægen bad ham komme med en morgen urinprøve og tog nogle blodprøver. Jeg mener bare at sygdomme som gonorre og trichomonas kræver en podning. Har i erfaring med om en urinprøve og blodprøve kan tjekke for alle kønssygdomme? Han skal tjekkes grundet utroskab som skete måneder tilbage, men først er indrømmet nu og jeg er gravid, så jeg vil virkelig sikre at alt bliver testet.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2016

Mami

Anonym skriver:

Hej piger. Min mand skal tjekkes for kønssygdomme. Lægen bad ham komme med en morgen urinprøve og tog nogle blodprøver. Jeg mener bare at sygdomme som gonorre og trichomonas kræver en podning. Har i erfaring med om en urinprøve og blodprøve kan tjekke for alle kønssygdomme? Han skal tjekkes grundet utroskab som skete måneder tilbage, men først er indrømmet nu og jeg er gravid, så jeg vil virkelig sikre at alt bliver testet.

Medmindre han har været sammen med afrikaner eller en fra Mellemøsten er gonorre ikke særlig sandsynlig. Og du er vel tjekket i forbindelse med graviditet? 

Men jo jeg mener faktisk sagtens de kan tjekke via BP, den gamle svaber i urinrøret bliver slet ikke praktiseret længere pøj pøj med det 

Anmeld Citér

1. februar 2016

Liv_86

Det er vist kun kvinder der bliver podet. 

Blodprøven er for hiv. 

Anmeld Citér

1. februar 2016

SandraXOXO

Klamydia blir vist tjekket med en lille vatting oppe i urinrøret. Min kammerat fik det tjekket for to år siden. 

Anmeld Citér

1. februar 2016

Sedigfor

Min datters far skulle bare tisse i en kop os tjekker de den, man kan os få en blodprøve som os kan vise virkelig mange kønssygdomme, jeg blev tjekket for alle da jeg blev gravid.

Jeg vil nok os blive tjekket hvis jeg var dig.

Anmeld Citér

1. februar 2016

Anonym trådstarter

Mami skriver:

Medmindre han har været sammen med afrikaner eller en fra Mellemøsten er gonorre ikke særlig sandsynlig. Og du er vel tjekket i forbindelse med graviditet? 

Men jo jeg mener faktisk sagtens de kan tjekke via BP, den gamle svaber i urinrøret bliver slet ikke praktiseret længere pøj pøj med det 

Jeg fik taget blodprøver men ikke øvrige test fordi jeg blev spurgt om jeg var udsat for smitte hvilket jeg ikke troede jeg var indtil i dag.

Anmeld Citér

1. februar 2016

Anonym trådstarter

Sedigfor skriver:

Min datters far skulle bare tisse i en kop os tjekker de den, man kan os få en blodprøve som os kan vise virkelig mange kønssygdomme, jeg blev tjekket for alle da jeg blev gravid.

Jeg vil nok os blive tjekket hvis jeg var dig.

Ja jeg tænker også jeg skal tjekkes hvis det viser sig han er positiv

Anmeld Citér

1. februar 2016

Liv_86

Ja jeg tænker også jeg skal tjekkes hvis det viser sig han er positiv

Vil bare lige sige at man først kan se hiv i en blodprøve efter 3 mdr. Så hvis det er kortere tid siden han har været utro, skal han vente med hiv testen

Anmeld Citér

1. februar 2016

Soffy27

Ved det ikke - men vil blot sende dig et kram!! 

Fandme ikke en fed situation at stå i 

Anmeld Citér

1. februar 2016

Anonym trådstarter

Liv_86 skriver:

Vil bare lige sige at man først kan se hiv i en blodprøve efter 3 mdr. Så hvis det er kortere tid siden han har været utro, skal han vente med hiv testen

Tak for det.. Må hellere lige spørge lægen om hun vil teste mig nu og om 3 måneder igen så

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.