Øv ikke så mange æg :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.779 visninger
13 svar
4 synes godt om
1. februar 2016

grinny

Er lige blevet skannet og der er kun 3 æg der er den rigtige størrelse 

Det var jo ikke lige det vi håbede på - men 3 kan jo også være gode. De er i hvert fald store og flotte sagde de 

Æg ud fredag og tilbage søndag - der skal altså bare være gang i de æg 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2016

Rockertand

grinny skriver:

Det var jo ikke lige det vi håbede på - men 3 kan jo også være gode. De er i hvert fald store og flotte sagde de 

Tillykke med de 3 æg - som er bedre end 0 !

Vi hepper.....

Anmeld Citér

1. februar 2016

grinny

Rockertand skriver:

Tillykke med de 3 æg - som er bedre end 0 !

Vi hepper.....

Det er jo det, det er - men havde håbet på over 5 

Anmeld Citér

1. februar 2016

Rtjm05

grinny skriver:

Jeg fik taget 4 æg ud d. 23 nov. D. 25 fik vi af vide at alle 4 havde delt sig fint, jeg fik lagt et op, de andre blev dyrket videre til blastocyst, der var et der blev frosset ned, d. 7 dec. Testede jeg positivt, med det æg jeg fik lagt op, så der behøver ikke være mange æg bare det er god kvalitet

Var dog også skuffet da jeg fik af vide der kun var 4 så kan godt følge dig, krydser fingre for dig 

Anmeld Citér

1. februar 2016

Fru Ebied

grinny skriver:

Op med humøret.

Jeg havde 3 æg, 2 befrugtede og blev gravid i 1. forsøg. ��

Anmeld Citér

1. februar 2016

Carina:-)

Et er nok

Veninde endda på den forkerte side af de 40 fik 3 ud et befrugtet og fik en datter så hepper på dine 3 

Du har jo heldigvis alderen med dig, og normalt kommer der jo kun et æg pr cyklus så tro på det 

Har også hørt at mange æg ikke er lig med god kvalitet så jeg ville trække vejret og håbe det bedste selv om jeg godt ved det er svært især når man har kæmpet så længe og så hårdt som I har . 

Anmeld Citér

1. februar 2016

grinny

rikkeivalo skriver:

Jeg fik taget 4 æg ud d. 23 nov. D. 25 fik vi af vide at alle 4 havde delt sig fint, jeg fik lagt et op, de andre blev dyrket videre til blastocyst, der var et der blev frosset ned, d. 7 dec. Testede jeg positivt, med det æg jeg fik lagt op, så der behøver ikke være mange æg bare det er god kvalitet

Var dog også skuffet da jeg fik af vide der kun var 4 så kan godt følge dig, krydser fingre for dig 

Ja men bliver skuffet selvom jeg selvfølgelig godt ved at det kan være 3 super æg og det er bedre end 10 dårlige, men tallet chokere en lidt.

Jeg må bare håbe og krydse 

Anmeld Citér

1. februar 2016

grinny

Fru Ebied skriver:

Op med humøret.

Jeg havde 3 æg, 2 befrugtede og blev gravid i 1. forsøg. ��

I knooow  er også i bedre humør nu, de kan jo være super duper 

Anmeld Citér

1. februar 2016

grinny

Carina:-) skriver:

Et er nok

Veninde endda på den forkerte side af de 40 fik 3 ud et befrugtet og fik en datter så hepper på dine 3 

Du har jo heldigvis alderen med dig, og normalt kommer der jo kun et æg pr cyklus så tro på det 

Har også hørt at mange æg ikke er lig med god kvalitet så jeg ville trække vejret og håbe det bedste selv om jeg godt ved det er svært især når man har kæmpet så længe og så hårdt som I har . 

Ja det er jo mest lige når man får beskeden om 3 æg at det slår hårdt for ville de gerne have det dobbelte. 

Ved selvfølgelig godt at 3 er nok, og jeg har også fået det bedre efter den blev slugt

Nu skal de bare ud og vise sig at være gode 

Anmeld Citér

1. februar 2016

Rtjm05

grinny skriver:

Ja men bliver skuffet selvom jeg selvfølgelig godt ved at det kan være 3 super æg og det er bedre end 10 dårlige, men tallet chokere en lidt.

Jeg må bare håbe og krydse 

Ja jeg kan godt følge dig....

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.