om min søster!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

740 visninger
12 svar
0 synes godt om
23. september 2009

EliasMinDejligeSøn<3

ja der nogle her inde som ved hun skulle tjekkes for om hun ku få børn. da de har prøvet i næsten to år. så hun fik en kikkertundersølse idag hun ligger stadig på sygehuset , har lige vært oppe og besøge hende, syns det mega hårdt og se hende ligge der og virkelig kæmpe for og få børn! og jeg så går rundt med en upser! noget der har gået mig meget på er det latterligt og tænke sådan ? syns virkelig det fedt sådan som min søster har støttet miig i min gravidtet når nu de har prøvet så længe uden held! hun vil også med til følsen så har jeg sagt ja til.

ja jeg ville bare ud med det. ved ikk lige hvorfor!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2009

oo

du skal ikke føle "skyld" over at du er blevet gravid nemt mens hun kæmper. jeg kæmper selv, som du måske ved, for at få et barn og min lillesøster blev gravid med det samme (altså MED DET SAMME!) og det har jeg ikke følt jalousi over. det er dejligt hvis din søster får lov at være meget med som moster til dit barn - det er fx noget der er yppervigtigt for mig: at være moster når nu jeg ikke kan blive mor og min søster er heldigvis meget glad for, at jeg så gerne vil hendes datter.
Støt hende alt hvad du kan og nej, de kikkertundersøgelser er sgu ikke så rare!, men fandt de ud af noget?

Anmeld

23. september 2009

EliasMinDejligeSøn<3

Tjuhl skriver:

du skal ikke føle "skyld" over at du er blevet gravid nemt mens hun kæmper. jeg kæmper selv, som du måske ved, for at få et barn og min lillesøster blev gravid med det samme (altså MED DET SAMME!) og det har jeg ikke følt jalousi over. det er dejligt hvis din søster får lov at være meget med som moster til dit barn - det er fx noget der er yppervigtigt for mig: at være moster når nu jeg ikke kan blive mor og min søster er heldigvis meget glad for, at jeg så gerne vil hendes datter.
Støt hende alt hvad du kan og nej, de kikkertundersøgelser er sgu ikke så rare!, men fandt de ud af noget?

. hun glæder sig også mega til og blive moster , hun snakker ikk om andet for tiden og vi venter stadig på svar . det skulle vi gerne få her om snart

Anmeld

23. september 2009

oo

T24/10-09 skriver:

. hun glæder sig også mega til og blive moster , hun snakker ikk om andet for tiden og vi venter stadig på svar . det skulle vi gerne få her om snart

så er jeg rigtig glad på hendes vegne over at du vil lade hende være med helt tæt på, for det betyder SÅ meget jeg krydser fingre for, at hun kan få et eller andet svar på hvorfor det ikke lykkes for dem

Anmeld

23. september 2009

EliasMinDejligeSøn<3

Tjuhl skriver:

så er jeg rigtig glad på hendes vegne over at du vil lade hende være med helt tæt på, for det betyder SÅ meget jeg krydser fingre for, at hun kan få et eller andet svar på hvorfor det ikke lykkes for dem

ja hun skal med til min følsel og ja håber også de får svar, ellers bliver de sendt videre så de skal ha hjælp

Anmeld

23. september 2009

Diana...

Du skal over hoved ikke føle skyld. Og at din søster er der så meget for dig viser jo bare hvor meget hun elsker dig og vil elske dit lille barn. 

Jeg vil   Alt hvad jeg har og kan for din søster snart bære sin egen lille bebs i maven.

Kæmpe kram til jer begge.

Anmeld

23. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg kender godt de der tanker. Min skønne veninde Trissemusen kæmpede også længe for at blive gravid og da vi blev gravid med spunken, sidste år, da var hun stadig ikke gravid. Samtidig blev hendes søster også gravid med en ups... Jeg havde mega dårlig samvittighed og kunne næsten ikke sige det til hende. Men hun blev glad. Heldigvis er hun jo blevet gravid i mellemtiden og skal føde her til november, men jeg mistede jo så spunken og den næste... Men jeg håber så det bliver min tur igen snart!

Du bliver nødt til at glæde dig og prøve at støtte samtidig. For livet er jo desværre ikke ligeligt fordelt, med sorger og glæder på samme tider.

kram til både hende og dig.

Anmeld

23. september 2009

EliasMinDejligeSøn<3

så fik vi svar. hun har en sygdom!

Anmeld

23. september 2009

Diana...

T24/10-09 skriver:

så fik vi svar. hun har en sygdom!

Åhh det var da træls det jeg ked af at høre hvad er det for en hvis jeg må spørge? Kan hun så slet ikke blive gravid eller hvad? Hvordan har din søster det?

Kæmpe kram til hende.

Anmeld

23. september 2009

EliasMinDejligeSøn<3

Diana... skriver:

Åhh det var da træls det jeg ked af at høre hvad er det for en hvis jeg må spørge? Kan hun så slet ikke blive gravid eller hvad? Hvordan har din søster det?

Kæmpe kram til hende.

for det føste hang hende livmord sammen med enetam og noget andet, og kan ikk stave til de andet, men hun kan godt blive gravid måske. hun ligger i den lave ene men de felste der har den sygdom . kan ikk få børn, men hun kan godt måske.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.