Wow jeg føler mig tyk !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.224 visninger
15 svar
1 synes godt om
31. januar 2016

Anonym trådstarter

Hej de damer!

jeg er snart 14 uger og jeg synes virkelig jeg er blevet tyk lige pludselig - var ikke sådan sindsygt tynd i forvejen, men ret normal!!!

er det normalt at man er ret stor allerede? Eller har jeg måske bare taget på af at spise for meget? Hvornår begyndte det at kunne ses hos jer? Og har i nogle billeder at vise af maven fra uge13-15 ?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2016

Sedigfor

I uge 21 kunne jeg selv se det, i uge 24/25 kunne anere se det (: 

det er jo forskelligt.

Anmeld Citér

31. januar 2016

Mullesmith

Jeg følte mig mest oppustet så det var ikke rigtig baby mave men mest luft tror jeg. Først omkring uge 18 begyndte det at ligne 

Anmeld Citér

31. januar 2016

Mullemus86

Jeg har lynhurtigt fået stor mave, men er også 2.gangs, så det hele giver sig lidt hurtigere.. 

Du kan evt. gå ind og kigge på div. mavebilleder her på siden. Så kan du sammenligne dig lidt 

Anmeld Citér

31. januar 2016

Chellie

Jeg gav endeligt op på det almindelige tøj, og gik over til ventetøj omkring uge 12-13 stykker, selvom jeg kun er førstegangs. Du er ikke alene 

Anmeld Citér

1. februar 2016

Doubleup

Anonym skriver:

Hej de damer!

jeg er snart 14 uger og jeg synes virkelig jeg er blevet tyk lige pludselig - var ikke sådan sindsygt tynd i forvejen, men ret normal!!!

er det normalt at man er ret stor allerede? Eller har jeg måske bare taget på af at spise for meget? Hvornår begyndte det at kunne ses hos jer? Og har i nogle billeder at vise af maven fra uge13-15 ?

Tænker du stor som i kun på maven eller generelt?

med min den store skiftede jeg tøj fra uge 12-13 og nu her med nr. 2 er jeg 8+2 og har tabt mig 4 kg men min mave er alligevel blevet større. 

Anmeld Citér

1. februar 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:

Hej de damer!

Jeg synes at jeg så kage/jule-tyk ud fra uge ca 14-15 stykker. I uge 18 ca begyndte jeg at se mere gravid ud.

Anmeld Citér

1. februar 2016

Mom2Two

Hej de damer!

I min første graviditet var jeg tyk, jeg vejede 83 i uge 33! Jeg vejer normalt 50-55, så ka du selv regne ud hvor meget jeg tog på hahaha ... Og han kom endda i uge 34... Jeg blev stor, min mave blev stor!!

ved nr 2, tabte jeg mig stadig fra nr 1, jeg vejede 65 da han kom i uge 29... Man ku ikk se a jeg var gravid, jeg havde virkelig ingen mave, min moderkage lå ud mod maveskindet...

nu her ved nr 3, vejede jeg 55 da jeg blev gravid, vejer nu 62 :-| ... Jeg er 17 uger henne  jeg er samme størrelse nu, som jeg var da nr 2 kom

men jeg har det med a æde kage åbenbart, det ska jeg li ha styr på hahaha jeg føler mig også tyk, og oppustet!!

Anmeld Citér

1. februar 2016

Tine B

Her er jeg..  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

2. februar 2016

Anonym trådstarter

Tak for svaret de damer 

Her er lige et billede af min mave, er 14 uger i morgen og føler mig bare meget stor 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.