jeg aner slet ikke har ordnet jeg skal starte uden at det bliver alt for indviklet men forsøger ..
jeg valgte at blive alene tilbage i efteråret forlod børne far .børnene er 3 og 5 år ...
jeg mødte så den her fantastiske fyr så bare har slået benene væk under mig fuldstændig , jeg har aldrig i mit liv følt mig så lykkelig , men vi er virkelig to modsætninger ..
jeg er så meget familie menneske og nyder tiden med ham og børnene han har to børn os ..
Men han er anderledes han arbejder sindssyg meget og bruger selv os tid på venner helt okay, men jeg føler mig indimellem nedprioritere lidt ..
mit problem er egentlig han aldrig har været i et forhold hvor man gav eller modtog kærlighed og jeg synes jo det wr en sindssyg vigtig og naturlig ting .. han har enormy mange ting for tiden at tænke på , han er en mand som ikke forklare i detaljer om hvad det er , jeg ved kun det er arbejdsmæssigt, han derfor bedt om lidt ro , han ønsker at koble fra.. egentlig er det jo okay men jeg synes det er svært når man ikke har noget konkret at gå udefra, han siger dog konstant det intet har med mig at gøre , og så alligvel føler jeg lidt det har , han dage da i dag han hader mine lange beskeder fordi han føler han dal svare mig hvilket jeg selv os ønsker men han hader beskeder. .
han vil ikke gøre mig sur eller ked af det ved ikke at svare men det tror han jeg bliver , det gjorde jeg i starten men jeg er vandt til det nu jo. . har jeg os sagt ..
Men det gør ondt på mig han ligesom skubber mig lidt væk som om han ikke kan rumme alt det jeg giver samtidig med han har 100 andre ting at tænke på ..
Men jeg vil jo ikke ændre på min personlighed. .
ved slet kke rigtig hvad jeg skal gøre faktisk, mest af alt er jeg bange for han i sidste ende smutter , men samtidig tror jeg det virkelig ikke han siger jo selv han er enormt glad for alt det jeg giver , men det er lidt svært at rumme når han aldrig har prøvede det og jeg derfor skal holde lidt igen ..
det skal nok nævnes at datede tilbage i oktober os hvor han trak sig og tænkte over tingene og kom så tilbage. .. den her gang siger han dog han ikke smutter nogen vejene , jeg tror ham men samtidig er jeg bange. .