Positiv ægløsningstest lige før mens?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.349 visninger
16 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
31. januar 2016

Anonym trådstarter

Hej alle :-)

Vi er i gang med projekt nr. 3, vi har 2 i forvejen hvor den yngste kun er 6 mdr.

Sagen er den, at jeg egentlig skulle have mens i dag tænker jeg (havde sidste mens d. 2/1) og har tidligere kørt ret fast på en 28. dagen cyklus.

Jeg testede posivit for ÆL for vel små 14 dage siden? Kan ikke huske det præcist.

Men nu har jeg altså testet to teste i dag som var et mulehår fra at være 100% positive?

Hvordan kan det lige lade sig gøre så tæt på mens?? 

Jeg tænker jo om min krop kan være hormonforvirret pga. jeg ammer?

Jeg har så læst om flere som har oplevet positiv ÆL test hvor de i stedet var gravide, men også om positive ÆL under menstraution pga blodet, men jeg har jo så ikke min endnu.

Jeg er forvirret  - tog en graviditetstest i aften sammen med ÆL test, ÆL testen var lige så tydelig som tidligere i dag men ingen streg på graviditetstesten.

Ja ja ja... ved godt tiden vil give mig svar, men er jo utålmodig 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2016

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Vi er i gang med projekt nr. 3, vi har 2 i forvejen hvor den yngste kun er 6 mdr.

Sagen er den, at jeg egentlig skulle have mens i dag tænker jeg (havde sidste mens d. 2/1) og har tidligere kørt ret fast på en 28. dagen cyklus.

Jeg testede posivit for ÆL for vel små 14 dage siden? Kan ikke huske det præcist.

Men nu har jeg altså testet to teste i dag som var et mulehår fra at være 100% positive?

Jeg har så læst om flere som har oplevet positiv ÆL test hvor de i stedet var gravide, men også om positive ÆL under menstraution pga blodet, men jeg har jo så ikke min endnu.

Jeg er forvirret  - tog en graviditetstest i aften sammen med ÆL test, ÆL testen var lige så tydelig som tidligere i dag men ingen streg på graviditetstesten.

Har du ik et billede af ÆL testen?

Anmeld Citér

31. januar 2016

Anonym trådstarter

Næææ har smidt den ud 

Men teststregen var mega tydelig, kun ganske lidt lysere end kontrolstregen 

Anmeld Citér

31. januar 2016

Anonym trådstarter

Jeg tog lige en ny. Her er den efter 5 min  - kan være min muren i maven er en ny ægløsnin og jeg i virkeligheden burde hoppe på min mand?? Men det giver absolut ingen mening 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

31. januar 2016

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Jeg tog lige en ny. Her er den efter 5 min  - kan være min muren i maven er en ny ægløsnin og jeg i virkeligheden burde hoppe på min mand?? Men det giver absolut ingen mening 

Hmmm, du kan også være gravid.. Prøv at tage en g-test imorgen tidlig ☺

Anmeld Citér

31. januar 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB

Du er sikkert gravid. 

ÆL teste kan også give udslag på HCG.

Anmeld Citér

31. januar 2016

Anonym trådstarter

Ville være fantastisk, men har svært ved at tro på det... 

Er løbet tør på G teste, må se om jeg kan holde mig til apoteket åbner  

Anmeld Citér

31. januar 2016

Anonym trådstarter

EBK skriver:

Du er sikkert gravid. 

ÆL teste kan også give udslag på HCG.

Men er det så ikke mærkeligt at G testen var negativ i dag? 

Anmeld Citér

1. februar 2016

Anonym trådstarter

Øv øv.... fuldstændig negativ G test her til morgen 

kan være det så er ægløsning - igen?

Skulle vist være hoppet på manden i går 

Anmeld Citér

1. februar 2016

Doubleup

Anonym skriver:

Æl teste bliver positive hvis man er gravid har du fået din mens?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.