niven/jag i skambenet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

234 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
31. januar 2016

Anonym trådstarter

God eftermiddag ..

Igår var lillebror en del aktiv . Der blev tumlte  en del. Om aften så jeg har lagt mig i seng. Mærker jeg sådan nogle jag/niven i mit skamben og faktisk også ved endetarmen som om jeg blev stukket igennem skambenet og ud af endetarmen. ... Det gjorde ondt men kun inde få sekunder det stod på. Nogen som evt ved hvad det kunne være ???  

Og jeg er i dag 32+5

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2016

Spiloppi

Anonym skriver:

God eftermiddag ..

Igår var lillebror en del aktiv . Der blev tumlte  en del. Om aften så jeg har lagt mig i seng. Mærker jeg sådan nogle jag/niven i mit skamben og faktisk også ved endetarmen som om jeg blev stukket igennem skambenet og ud af endetarmen. ... Det gjorde ondt men kun inde få sekunder det stod på. Nogen som evt ved hvad det kunne være ???  

Og jeg er i dag 32+5

Ja det lyder meget som om han har boret hovedet godt ned i bækkenet - ikke nødvendigvis sat sig fast, men det mærkede jeg på præcis samme måde da min pige vendte sig fra tværleje og satte hovedet nedad! Så det er jo kun godt selvom det gør noget mere nas når hovedet vender nedad og de ligger og skurrer mod bækkenet 

Anmeld Citér

31. januar 2016

Anonym trådstarter

Ok. ... for det gør ikke ondt hele tiden. Det kommer lige nogen få øjeblikke hvor man lige mærker man har et underliv :/ plus jeg kan lige gå været på wc og tisse . Og når jeg så går det fra følels det virkelig som.om jeg bare skal tisse helt vildt igen. Oplevede bare aldrig det med storebror

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.