Mig og min kæreste er ved at flytte sammen, jeg er bare SÅ bange!!!hvad vis det går galt ?? jeg er blevet skilt engang.
hvordan HUSKER i hinanden? årh jeg er bange for at miste ham.. 
Tanker styrer vores følelser ... Dvs det første du skal gøre er at overbevise dig selv om, at du kan klare dig uden ham og vil overleve, hvis I ikke er sammen mere. Det gør en så meget mere attraktiv, end hvis man klynger og er super bange for at miste hele tiden. Man skal have noget at tilbyde og også vise det. Håber det giver mening.. Du skal tro på at du er værd af elske og bo sammen med.
Det er vigtig, at man gør noget for selv at få fyldt energi på... Sund mad, dejligt langt bad, motion, wellness, massage, tøseture, egne hobbyer osv. Så har man masser af dejlig energi at give videre til parforholdet. Det skal helst være en fordeling mellem fælles og "mig"-tid.
Det bedste i forhold til at holde gang i gnisten er at tage ud og opleve noget sammen .. ture ferier osv. kæresteaftener hjemme eller ud. Jeg købte en kærestekalender i en alm boghandel. Her får man sjove opgaver en gang om måneden. Fx. at være nøgne sammen uden sex i flere timer og pirre hinanden og lave mad nøgne. Eller gå en tur på flere timer hvor man bare snakker. Det er ret sjovt at få en decideret opgave.
Ellers kan man lave små sedler til madkassen eller på rattet i bilen med "jeg elsker dig ....".
Tal sammen og sæt tid at til fælles projekter og hygge. Og husk st sexlivet for mange mænd er vigtigt at holde gang i mht. bevare gnisten. Forfør ham...
Held og lykke... Det bliver dejligt! Tror på det og gå ind i det med en tror på at han skal være glad fordi du har valgt netop ham.
Anmeld
Citér