jeg står i en situation, som jeg ikke lige helt kan finde hovede og hale i....
D.3 november blev jeg indlagt med et stofskifte der var så højt, at det ikke var målbart. Jeg var med lægens ord, toxic! Jeg responderer godt på medicinen og blev allerede der adspurgt, om vi brugte beskyttelse da graviditet og stofskiftesygdomme (i tidligt stadig) ikke altid er så hensigtsmæssigt. Efter at have været i behandling i 3 måneder er mit stofskifte nu stabilt og jeg er nede på en almindelig dosis af medicin - jeg har fået diagnosen Graves sygdom.
Vi har de sidste knap 2,5 år forsøgt at blive gravid uden held... min sygdom spiller også ind her.
Vores sexliv har det sidste år absolut ikke været sprudlende, men skæbnen ville, at jeg igår stod med en positiv test i min hånd! Vi har haft sex én gang de sidste 4 måneder og selvfølgelig kommer det, når det er mest ubelejligt!
Jeg kan ikke finde ud af og jeg skal grine eller græde.. Mit stofskifte er langt fra på et stadie, hvor man kan kalde det stabilt! - Er der andre herinde der er blevet gravid med forholdsvis ny-diagnosticeret Graves og hvordan er graviditeten gået? Nogle komplikationer og har barnet Fået mén af jeres sygdom?
håber der er nogle af jer der kan hjælpe, på forhånd tak.
Anmeld
Citér