Spørgsmål, crinone og blod?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.298 visninger
11 svar
2 synes godt om
31. januar 2016

Flødebollen

Jeg har 7-8 dage til testdag, og da jeg i sag tog min crinone, var der lidt blod på hylstret da jeg trak det ud

da jeh efterfølgende tørrede mig, sorry for detaljer, var der lidt blod - som en slags indtørret blod, lidt som når man pudser næse efter at have haft næseblod om natten. Det er sådan tørt og grynet.

jeg spørge dumt, men kan det være implantationsblødning? (Det er et fryseforsøg)

eller hvad tænker i?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2016

Babilooo

Flødebollen skriver:

Jeg har 7-8 dage til testdag, og da jeg i sag tog min crinone, var der lidt blod på hylstret da jeg trak det ud

da jeh efterfølgende tørrede mig, sorry for detaljer, var der lidt blod - som en slags indtørret blod, lidt som når man pudser næse efter at have haft næseblod om natten. Det er sådan tørt og grynet.

jeg spørge dumt, men kan det være implantationsblødning? (Det er et fryseforsøg)

eller hvad tænker i?

Det kan være blod fra oplægningen der er tørret 

Anmeld Citér

31. januar 2016

Flødebollen

Smølfine123 skriver:

Det kan være blod fra oplægningen der er tørret 

Efter så længe? Spørger fordi jeg ikke aner det

Anmeld Citér

31. januar 2016

Babilooo

Ja.. Hvis du ikke er god til at skabe ud størkner det.nogle oplever en grynet klump komme ud ved fødslen som kan være måneder gammel (. Not kidding. Derfor skrab fra gang til gang med din finger

Anmeld Citér

31. januar 2016

Babilooo

Kan også være mens der er på vej hvis det bliver mere rød og alm blodgtigt

Anmeld Citér

31. januar 2016

Carina:-)

Nu spurgte jeg lige mine erfarne ivf veninder 

Og i følge dem så er det fordi slimhinderne bliver irriterede af hormonerne og når du så "piller" deroppe med hylstret så er det helt normalt med lidt blod og det grynede er  rester af cremen med lidt indtørret blod i og altså helt normalt 

Anmeld Citér

31. januar 2016

Babilooo

Hvis du har sex er det også ofte at man bløder en lille smule pga de sarte slimhinder.

Anmeld Citér

31. januar 2016

Flødebollen

Carina:-) skriver:

Nu spurgte jeg lige mine erfarne ivf veninder 

Og i følge dem så er det fordi slimhinderne bliver irriterede af hormonerne og når du så "piller" deroppe med hylstret så er det helt normalt med lidt blod og det grynede er  rester af cremen med lidt indtørret blod i og altså helt normalt 

1000 tak for svaret

Anmeld Citér

31. januar 2016

Flødebollen

Smølfine123 skriver:

Kan også være mens der er på vej hvis det bliver mere rød og alm blodgtigt

Det ville undre mig meget. Som sagt er der 7-8 dage til testdag

Anmeld Citér

31. januar 2016

Babilooo

Flødebollen skriver:

Det ville undre mig meget. Som sagt er der 7-8 dage til testdag

Jamen så er der sikker indtørret blod fra oplægning, implantation eller sex blandet med hvidt grums fra crionen = farvet grums.

som sagt husk at skrabe ud fra gang til gang.

held og lykke med testdag. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.