Brug for lidt hurtig feedback ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

538 visninger
10 svar
0 synes godt om
23. september 2009

Becks

Hej alle I skoenne toeser..

jeg har lige hentet en gammel veninde paa stationen, som fortaeller mig, at hun og kaeresten vil begynde paa projekt baby

Hun har bestilt AEL teste og graviditets teste igennem billige-teste..

Er der nogen der erfaringer derfra?
Hvornaar paa doegnet skal hun teste og er der andre der har gode raad ang brugen af dem...

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Det kommer jo an på hvor ivrig hun er efter at blive gravid  - hvis hun ikke kan vente kan hun jo begynde at ÆL-teste fra ca. en uges tid efter 1.mensdag og så indtil der er bonus

Jeg testede på forskellige tidspunkter, men morgen er vidst det bedste....

Anmeld

23. september 2009

Becks

Rosa skriver:

Det kommer jo an på hvor ivrig hun er efter at blive gravid  - hvis hun ikke kan vente kan hun jo begynde at ÆL-teste fra ca. en uges tid efter 1.mensdag og så indtil der er bonus

Jeg testede på forskellige tidspunkter, men morgen er vidst det bedste....

Hehe hun er meget ivrig

Hun har koebt 6 pakker, med 7 teste i hver... Ville det vaere en god ide og teste hver dag indtil den viser noget?

Anmeld

23. september 2009

dorthemus

Jeg blev gravid efter brug af ÆL-test..der er en udførlig brugsanvisning i.

Jeg fik det råd på klinikken, at starte med at teste en dag før forventet ÆL....hvis den første test er negativ og den næste er positiv så ved man præcis hvornår ÆL er startet og kan målrette lagengymnastikken bedre

Man kan teste med 12 timers mellemrum - morgen og aften. HUSK ikke at drikke for meget i op til 4 timer inden test da urinen dermed bliver fortyndet.

Held og lykke med din veninde

Knus Dorthe

Anmeld

23. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Beck skriver:

Hehe hun er meget ivrig

Hun har koebt 6 pakker, med 7 teste i hver... Ville det vaere en god ide og teste hver dag indtil den viser noget?

Det synes jeg absolut   Det lyder som en rigtig lille testoman du har dig der

Anmeld

23. september 2009

Becks

Rosa skriver:

Det synes jeg absolut   Det lyder som en rigtig lille testoman du har dig der

Hehe... Er hun ogsaa skulle jeg sige

Knus Beck - Som ville oenske det var hende der var igang

Anmeld

23. september 2009

Becks

dorthemus skriver:

Jeg blev gravid efter brug af ÆL-test..der er en udførlig brugsanvisning i.

Jeg fik det råd på klinikken, at starte med at teste en dag før forventet ÆL....hvis den første test er negativ og den næste er positiv så ved man præcis hvornår ÆL er startet og kan målrette lagengymnastikken bedre

Man kan teste med 12 timers mellemrum - morgen og aften. HUSK ikke at drikke for meget i op til 4 timer inden test da urinen dermed bliver fortyndet.

Held og lykke med din veninde

Knus Dorthe

Tak

Hun har PCOS ligesom mig, men i en mildere grad, saa hun ved ikke hvornaar hun har AEL

Mange tak knus

Anmeld

23. september 2009

dorthemus

Beck skriver:

Tak

Hun har PCOS ligesom mig, men i en mildere grad, saa hun ved ikke hvornaar hun har AEL

Mange tak knus

Okay så skal hun bare give den gas med de tests

Anmeld

23. september 2009

Becks

dorthemus skriver:

Okay så skal hun bare give den gas med de tests

Anmeld

23. september 2009

Honningblomst

Ihh, det lyder virkelig spændende...
Hvis hun slet ikke ved hvornår hun har ægl. så mener jeg der rådes til at teste fra 7 (der omkring) og så frem til en positiv...det er så ærgeligt at misse den ægl.og måske hun slet ikke har det samme dag hver måned.
Så var jeg hende ville jeg bestille en bunkefuld af de billige og så ellers teste der ud af...
held og lykke til hende...skønt at hun har en veninde som dig til at støtte op..
Knus..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.