Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
havde en SA for knap 4 uger siden.. Blødte friskt i. 3 uger og nu er det brunt. Og var været det længe..
Hvor længe er det normalt??
Regner med At kroppen starter ny cyklus når det brunligt er stoppet ik. ? Eller hvad....
god weekend
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Da jeg tabte blødte jeg meget i 3 dage, og så stoppede det 2-3 dage, og så fik jeg lige en uge med blod (gætter det var mens).
smilfraungpige skriver: Da jeg tabte blødte jeg meget i 3 dage, og så stoppede det 2-3 dage, og så fik jeg lige en uge med blod (gætter det var mens).
Okay tak men det var ikke lige det jeg spurgte om
SA i uge 13 med udskrab, mener jeg blødte i lidt over 3 uger. Tror det er ok. Kroppen skal jo tømme livmoderen, som har nået at fylde lidt på i de 7 uger inden du mistede. Hvis der er ved at være brunt så varer det nok ikke længe mere.
Mortiltopigerxx skriver: Okay tak men det var ikke lige det jeg spurgte om
fik ikke det sidst med. vil da mene din mens starter når det brune går væk.
Tænker også at den nye cyklus starter når du ikke bløder længere
januar16 skriver: SA i uge 13 med udskrab, mener jeg blødte i lidt over 3 uger. Tror det er ok. Kroppen skal jo tømme livmoderen, som har nået at fylde lidt på i de 7 uger inden du mistede. Hvis der er ved at være brunt så varer det nok ikke længe mere.
Tak for sin besked, ville være fantastisk hvis det snart stoppede.. Mega trættende i længden..
smilfraungpige skriver: fik ikke det sidst med. vil da mene din mens starter når det brune går væk.
Ja det regner jeg også med.. Er pænt træt af rende rundt med bind, trusseindlæg mm.. Håber det snart er ovre så man kan komme videre
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128