Anonym skriver:
Altså han er lidt træt af at jeg hele tiden gør det samme og det sammen... Altså han ved hvad der skal ske hver gang netop fordi jeg ikke finder på noget nyt. Og så giver jeg blow-job på den samme måde... Her mener han nok fra hvilken stilling han får det på. Og så syntes han at jeg bare ligger og ikke giver udtryk for at jeg nyder det. Han mangler at jeg er mere "med". Han har tit taget mine hænder og ført dem op til mine bryster for at jeg skal "tage på mig selv" og ført min hånd ned til mit skridt nok for at jeg skal stimulere mig selv men må ærlig indrømme at jeg bliver akavet... Jeg syntes nærmest at det er pinligt. Men måske jeg ikke skal tænke så meget over det og så bare gøre det??
Hvordan "varmer" du din kæreste op?
Jeg varmer ham op på forskellige måder.
Nogle gange skubber jeg ham ned i sofaen og begynder at gramse på ham og kysse ham lidenskabeligt.
Andre gange putter vi på sofaen, og jeg begynder bare at nusse uden på bukserne.
Eller også tager jeg bare og giver ham et blowjob fra slap tilstand.
Jeg kan også finde på bare at smide mit tøj og stille mig foran ham, eller hoppe ind til ham, når han står midt i badet.
Jeg prøver altid at overraske ham lidt og faktisk decideret gøre ham opmærksom på, at jeg altså er trængende.
Vi har da også haft sex både på spisebordet, i badet, på sofaen, på gulvet, på toilettet, op af vasken på toilettet, så han kunne se det i spejlet.
Anmeld
Citér