Sexet og forførende

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.060 visninger
5 svar
1 synes godt om
30. januar 2016

Anonym trådstarter

Min kæreste mangler at jeg er sexet og forførende i sengen. Men hvordan er man lige det??  Hvad gør man konkret??

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2016

Camilze

Det afhænger af, hvad han er til

Det behøver jo ikke en gang være vildt, min kæreste finder det så frækt, hvis jeg (når vi er på vej i seng), sender ham et blik og stille og roligt tager hans boxeshorts af, og derefter giver ham et intenst blowjob, hvor han kan se jeg nyder det. 
Det kan også være, at jeg tager kontrollen, og bestemmer hvad der skal foregå. Det kan han også godt lide

Ellers pifter vi vores sexliv op med at variere forspillet

Anmeld Citér

30. januar 2016

Anonym trådstarter

Camilze skriver:

Det afhænger af, hvad han er til

Det behøver jo ikke en gang være vildt, min kæreste finder det så frækt, hvis jeg (når vi er på vej i seng), sender ham et blik og stille og roligt tager hans boxeshorts af, og derefter giver ham et intenst blowjob, hvor han kan se jeg nyder det. 
Det kan også være, at jeg tager kontrollen, og bestemmer hvad der skal foregå. Det kan han også godt lide

Ellers pifter vi vores sexliv op med at variere forspillet

Altså han er lidt træt af at jeg hele tiden gør det samme og det sammen... Altså han ved hvad der skal ske hver gang netop fordi jeg ikke finder på noget nyt. Og så giver jeg blow-job på den samme måde... Her mener han nok fra hvilken stilling han får det på. Og så syntes han at jeg bare ligger og ikke giver udtryk for at jeg nyder det. Han mangler at jeg er mere "med". Han har tit taget mine hænder og ført dem op til mine bryster for at jeg skal "tage på mig selv" og ført min hånd ned til mit skridt nok for at jeg skal stimulere mig selv men må ærlig indrømme at jeg bliver akavet... Jeg syntes nærmest at det er pinligt. Men måske jeg ikke skal tænke så meget over det og så bare gøre det?? 

Hvordan "varmer" du din kæreste op?

Anmeld Citér

30. januar 2016

jenny4

Prøv at dyrke sex i et andet rum end i plejer. Ved blowjob tag en isterning i munden. Beordrer ham til at gøre noget du godt kan lide. Sig lyde mmm, ja, ahh osv. 

Og vigtigst af alt - begynd med dig selv. Når du kan tilfredsstille dig selv og ved hvad du synes om er det også nemmere at være "med" når i er to.

Anmeld Citér

2. februar 2016

Camilze

Anonym skriver:

Altså han er lidt træt af at jeg hele tiden gør det samme og det sammen... Altså han ved hvad der skal ske hver gang netop fordi jeg ikke finder på noget nyt. Og så giver jeg blow-job på den samme måde... Her mener han nok fra hvilken stilling han får det på. Og så syntes han at jeg bare ligger og ikke giver udtryk for at jeg nyder det. Han mangler at jeg er mere "med". Han har tit taget mine hænder og ført dem op til mine bryster for at jeg skal "tage på mig selv" og ført min hånd ned til mit skridt nok for at jeg skal stimulere mig selv men må ærlig indrømme at jeg bliver akavet... Jeg syntes nærmest at det er pinligt. Men måske jeg ikke skal tænke så meget over det og så bare gøre det?? 

Hvordan "varmer" du din kæreste op?

Jeg varmer ham op på forskellige måder.

Nogle gange skubber jeg ham ned i sofaen og begynder at gramse på ham og kysse ham lidenskabeligt.

Andre gange putter vi på sofaen, og jeg begynder bare at nusse uden på bukserne.

Eller også tager jeg bare og giver ham et blowjob fra slap tilstand. 

Jeg kan også finde på bare at smide mit tøj og stille mig foran ham, eller hoppe ind til ham, når han står midt i badet. 

Jeg prøver altid at overraske ham lidt og faktisk decideret gøre ham opmærksom på, at jeg altså er trængende. 

Vi har da også haft sex både på spisebordet, i badet, på sofaen, på gulvet, på toilettet, op af vasken på toilettet, så han kunne se det i spejlet. 

Anmeld Citér

3. februar 2016

EAF

Anonym skriver:

Min kæreste mangler at jeg er sexet og forførende i sengen. Men hvordan er man lige det??  Hvad gør man konkret??

Hvis du gerne lige vil prøve i dit eget tempo, så bare tag kontrollen og bind et klæde om hans øjne. Så oplever han hele seancen på en helt anden måde og du kan eksperimentere med ham og hvis han vil blande sig, når du ikke ønsker det, så tager du bare fast fat i hans håndled og lægger hans arme op ved siden af hovedet på ham.  God fornøjelse. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.