Tatovering i selvmordsforsøgs-ar?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.668 visninger
7 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
30. januar 2016

Anonym trådstarter

Hejsa. 

Jeg vil høre om der er nogle der ved eller har erfaring med tatoveringer oven i ar. Jeg har et rimelig stort og vigtigst af alt meget tydeligt selvmordsforsøgs ar på mit håndled. Jeg synes selv at det er meget iøjenfaldende og synes ofte  folk får øje på det. Er det mon muligt at en tatovering oven i det? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2016

Anonym

Anonym skriver:

Hejsa. 

Jeg vil høre om der er nogle der ved eller har erfaring med tatoveringer oven i ar. Jeg har et rimelig stort og vigtigst af alt meget tydeligt selvmordsforsøgs ar på mit håndled. Jeg synes selv at det er meget iøjenfaldende og synes ofte  folk får øje på det. Er det mon muligt at en tatovering oven i det? 

Jeg har fået dækket et og synes selv det er skjult ret godt. 

Dog ikke et kæmpe stort ar, men det var dybt. Så uden tussen var det ret tydeligt. Men nu synes jeg ikke man kan se det med mindre man virkelig studere det

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

30. januar 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg har fået dækket et og synes selv det er skjult ret godt. 

Dog ikke et kæmpe stort ar, men det var dybt. Så uden tussen var det ret tydeligt. Men nu synes jeg ikke man kan se det med mindre man virkelig studere det

Det er rigtig flot og smukt med en sommerfugle oven i. Jeg fornemmer bare at det er så tydeligt hele tiden, især når jeg fryser bliver det helt fremhævet og blåt. Måske fordi det ikke er såå gammelt igen? Men dejligt at vide at man KAN tatovere oven i det. 

Anmeld Citér

30. januar 2016

Chellie

Ingen personlige erfaringer herfra, men ifølge min tatovør kan man sagtens dække ar med tatovering. Find en god tatovør, og hør om mulighederne, så skal det nok lykkes 

Anmeld Citér

30. januar 2016

Anonym

Anonym skriver:

Det er rigtig flot og smukt med en sommerfugle oven i. Jeg fornemmer bare at det er så tydeligt hele tiden, især når jeg fryser bliver det helt fremhævet og blåt. Måske fordi det ikke er såå gammelt igen? Men dejligt at vide at man KAN tatovere oven i det. 

Mit er 10 år gammelt og tussen er nok 8. 

Mit ar er heller ikke så stort igen. Men synes du skal prøve at finde en god tatovør og få lavet noget, som evt har noget skgge henover aret. Tænker at noget med sorte og hvide skygger vil kunne dække det ret godt

Anmeld Citér

30. januar 2016

Mamalou

Jeg har i dag kigget tatoveringer på pinterest og så flere der havde fået dækket ar i forskellige størrelser af tatovering. Så ja, det kan godt lade sig gøre. Der er meget inspiration at finde til en tatovering, så hvis du søger inspiration vil jeg anbefale dig at kigge der

Anmeld Citér

30. januar 2016

Bebsen

Jeg har fået dækket et halvdybt ar/brændemærke på håndleddet, med succes 

Anmeld Citér

31. januar 2016

SandraXOXO

Jeg har ar der er dækket af af tatoveringer. Det er flot. Man ser dem kun hvis man ved de er der. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.